تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

یک شبکه جدید برای ایرانیان در آلمان

يك شبكه تلويزيون 24 ساعته ايراني به نام"نيومكس تي وي" از ماه آينده ميلادي فعاليت خود را در آلمان آغاز می‌کند.

سايت رسمي اين شبكه تلویزیونی اعلام کرده است برنامه‌هاي این تلویزیون به سه زبان فارسي، انگليسي و آلماني پخش خواهد شد. اما در تیزر بلند معرفی برنامه های آن زبان فارسی استفاده نشده است.

سایت این تلویزیون جدید را ببینید

به گزارش زمانه، برنامه‌هاي اين شبكه تلويزيوني كه از طريق ماهواره "هات برد" پخش مي‌شود، براي مخاطب‌های اروپايي و آسيايي از جمله کشور ايران قابل دريافت و مشاهده است.

موسيقي‌، سياحت و گردش‌گري، موضوعات عامه پسند و گفت وگو با افراد مشهور از جمله برنامه‌هاي اين شبكه تلويزيوني اعلام شده است.

گفته مي‌شود مقام‌های آلمان براي فعاليت اين شبكه تلويزيوني مجوزي هشت ساله صادر كرده‌اند و محل استقرار دفتر مركزي آن هم در شهر كلن قرار دارد.

سايت اينترنتي شبكه تلويزيوني "نيومكس تي وي" هيچ اشاره‌اي به نام و هويت گردانندگان آن نکرده است.

تلويزيون محلي ايرانيان، تلويزيون نجات و برنامه‌هاي تلويزيوني ندا از جمله شبكه هاي ايراني هستند كه برنامه‌هاي آنان به زبان فارسي در روزهاي يكشنبه هر هفته و در مدت زماني كوتاه براي ايرانيان مقيم شهرهای آلمان پخش مي‌شود.

نظرهای خوانندگان

«هويت گردانندگان آن» اصلا مهم نیست. روشن و آشکار است که آلمانی ها تنها به فکر خدمت به ما ایرانی ها هستند!

-- مانی ب ، Jan 22, 2008 در ساعت 01:40 PM

به نظر میرسه که یه شبکه ی کاملا حرفه ای باشه.از نظر صدا و تصویر و امکانات فنی و کلا کار حرفه ای رسانه ای که متاسفانه در هیچیک از تلویزیون های فارسی وجود ندارد.برنامه های حرفه ایی هم در آنونسش معرفی می کنه.به نظر بودجه ی هنگفتی پشتش خوابیده البته با یک تیم فنی کاملا حرفه ای و کار بلد

-- ُShahrooz ، Jan 22, 2008 در ساعت 01:40 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)