تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

هشدار علاء‌الدین بروجردی به دولت هلند

بنا به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) یکی از نمایندگان ارشد مجلس ایران به هلند در مورد پخش فیلم ضد اسلامی هشدار داد.


علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران گفت: در صورتی که دولت هلند اجازه پخش فیلم ضد اسلامی را صادر کند با واکنش‌های گسترده مسلمانان مواجه خواهد شد.



خِیِرت ویلدرس، نماینده پارلمان هلند و رئیس حزب آزادی، فیلم کوتاهی در دست ساخت دارد که در آن مطالبی منفی در مورد قرآن، کتاب مقدس مسلمانان پخش خواهد شد. این فیلم تا پایان ماه ژانویه آماده خواهد شد و قرار است در اینترنت نیز پخش شود.



علاء‌الدین بروجردی نسبت به انزجار مسلمانان از این فیلم به دولت هلند هشدار داد و افزود: از دولت هلند انتظار داریم که از روی دادن چنین امری پیشگیری کند و در صورت پیشگیری نکردن از پخش فیلم ضد اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از دولت جمهوری اسلامی ایران می‌خواهند که در روابط با کشور هلند تجدید نظر کند.

نظرهای خوانندگان

این سخن آقای بروجردی نشانه ای از این واقعیت است که در جهان امروز سانسور و تروریسم به هم پیوسته اند و دارای ماهیت بین المللی هستند. سانسور و خشونت در ایران بدون توسعه خود به جهان نمی تواند دوام بیاورد اما تعجب این جاست که چرا جامعه اروپا در برابر چنین تهدیداتی رسماً پاسخ نمی دهد.

-- علی ، Jan 22, 2008 در ساعت 10:41 PM

اتفاقا اميدوارم كه اين فيلم زودتر پخش شود تا اين تابوهاى مسخره در مورد قران و محمد برداشته شود . اتفاقا يكى از عللى كه امثال آقاى خيرت ويلدرز را به صحنهء سياسى كشانده است همين تعصب مسلمانان است!
مهران / آمستردام

-- مهران / آمستردام ، Jan 22, 2008 در ساعت 10:41 PM

هلند، ايران نيست كه هر كس به دولت راه پيدا كرد فكر كنه صاحب مملكت شده.هر كشورى به مردمش تعلق داره، مردمى كه طرفدار دولت هستند يا ضد آن فرق نميكنه. دولت هلند هيچ نقشى در جلوگيرى از پخش اين فيلم نداره، چون اين فيلم با بودجه دولت ساخته نشده. اگر ملت مسلمان از ساخت اين فيلم خيلى ناراحت شدند و اگر اين قرآن و اسلام حرف مثبتى براى گفتن داره، مسلمان ها بيان جمع بشن ده تا فيلم عليه اين فيلم بسازند. بيخودى لشگر كشى نكنيد و خودتان را هم صاحب دنيا و افكار مردم ندونيد. اين دقيقا يعنى آزادى بيان و انديشه، شما هم به جاى ترساندن دولت هلند، بيا حرفهاي مثبت قران را تبليغ كن، كسى جلويت را نگرفته.

-- azadi ، Jan 22, 2008 در ساعت 10:41 PM

سلام. کدوم فیلم. زودتر اعلام کنید تا ما هم ببینیم.

-- Ali ، Jan 23, 2008 در ساعت 10:41 PM

اقا ما کف کردیم کجاس این فیلمه؟ ایناره ولش یه چیز میگن که یه چیزی گفته باشن

-- ممد ، Feb 25, 2008 در ساعت 10:41 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)