تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

رد صلاحیت گسترده اصلاح طلبان

سایت وابسته به ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان از ردصلاحیت گستردهِ داوطلبان وابسته به این جریان برای شرکت در انتخابات مجلس، از سوی هیات‌های نظارت خبر داد.

بهارستان همچنین از تایید صلاحیت برخی از چهره‌های برجسته این جریان سیاسیِ اصلاح‌طلب خبرداده است. این سایت نوشته است: "صلاحيت محمدرضا عارف (معاون اول دولت خاتمی)، اسحاق جهانگیری (وزیر صنایع دولت خاتمی)، مرتضی حاجی (وزیر آموزش و پرورش دولت خاتمی)، احمد خرم (وزیر راه و ترابری دولت خاتمی)، سید محمود دعایی( مدیر مسئول روزنامه اطلاعات و نماینده شش دوره مجلس)، محمد صدر(معاون وزارت خارجه دولت خاتمی)، مجيد انصاري(نماینده سابق مجلس)، اعظم سقطی( عضو حزب اعتماد ملی )، رضا حجتی ( عضو حزب اعتماد ملی)، محمد قمی ( عضو حزب اعتماد ملی) رسول منتجب نيا ( نماينده ادوار مجلس ) تاييد شده است.
این سایت در ادامه براساس شنید‌ه‌ها، به تشریح آخرین وضعیت داوطلبان خود در شهرستان‌ها پرداخته است.

یزد: از بین لیست 6 نفره‌ای که ستاد ائتلاف اصلاح طلبان یزدی منتشر و از آن به عنوان "گزینه های احتمالی" نامبرده است 5 نفر رد صلاحیت شده‌اند. رضوي‌يزدي، كلانتري و فلاح جز رد‌صلاحيت شدگان هستند.

همدان: شايعات منتشر شده درباره رد صلاحيت گسترده اصلاح طلبان به گونه‌اي است كه احزاب اصلاح طلب استان اطلاعيه‌اي را در اعتراض به روند بررسي صلاحيت‌ها از سوي هيات‌هاي اجرايي صادر و در سطح شهر پخش كرده‌اند.

لرستان: در اين استان ملك‌آسا از نمايندگان سابق مجلس رد صلاحيت شده است.

گيلان: اكثر اصلاح‌طلبان در اين استان رد صلاحيت شده‌اند. از صالح جلالي، ‌اسلام دوست، گلشني و رمضانپور به عنوان رد صلاحيت شده‌ها نام برده مي‌شود.

کردستان: جلال جلالي زاده نماينده سابق مجلس، كريمي عضو شوراي مركزي حزب اعتمادملي و فيروزي از جمله كانديداهاي اصلاح طلب اين استان هستند که رد صلاحيت خواهند شد.

سيستان و بلوچستان: شنيده‌ها حكايت از رد صلاحيت چهره‌هاي كليدي اصلاح طلبان دارد.

بوشهر: در حوزه دير و تنگان از مجموع 15 كانديدا 13 نفر تاييد صلاحيت شده‌اند.

ایلام: 3سه نفر از اصلاح‌طلبان رد صلاحيت شده‌اند.

آذربايجان شرقي: اكبر اعلمي، صديقي بناب و سلمان خدادي از جمله داوطلبان رد صلاحيت شده هستند.

اردبيل: يكي از روحانيون داوطلب از حوره مركز اين استان تاكنون فاقد صلاحيت شناخته شده است. از الماسي يكي از اعضاي حزب همبستگي از رد صلاحيت شدگان در اين حوزه انتخابيه نام برده مي شود.

خراسان رضوي: اکثریت اصلاح‌طلبان رد صلاحيت شده‌اند. محمد صادق جوادي حصار عضو شوراي مركزي حزب اعتمادملي به همراه ظفر‌زاده و گندمي دو تن از نمايندگان مجلس ششم، رسولي استاندار سابق كه داوطلب نمايندگي از اين استان شده بودند از سوي هيات هاي اجرايي رد شده‌اند.

پیش از این اصلاح‌طلبان هشدار داده بودند که احتمال ردصلاحیت گسترده داوطلبان در انتخابات مجلس هشتم وجود دارد.

نظرهای خوانندگان

فکر کنم بهترین کار تحریم انتخابات است

-- Mehdi ، Jan 22, 2008 در ساعت 08:32 PM

جای سوال دارد که وزیر استیضاح شده تائید صلاحیت میشود

-- رضا ، Jan 23, 2008 در ساعت 08:32 PM

کسانی که برای سالهای متمادی به زور پول و تقلی انتخاب میشدند همون بهتر که خود به کنار میکشیدند تا این جوری رسوا نشوند.(نمایندگان اذر بایجان شرقی که سه دوره بیهوده رفتن مجلس رو اشغال کردند)

-- mojtaba ، Jan 23, 2008 در ساعت 08:32 PM

hamon behtar ke rad shodan .mage chand rore gabl hamin namayangan azarbayjan shagi to majles chikar kardan?

-- بدون نام ، Jan 23, 2008 در ساعت 08:32 PM

خيلي خوب شد كه سياسي كاري نشده اونايي كه بايد رد ميشدن رد شدن. همين ها داشتن مملكت رو به باد ميدادن . ترسوهاي وطن فروش.

-- علي ، Jan 26, 2008 در ساعت 08:32 PM

با این دولت اصول گرا باید هم اکثر اصلاح طلبان رد صلاحیت بشن. باید انتخابات رو تحریم کرد.

-- بدون نام ، Jan 28, 2008 در ساعت 08:32 PM

مجلس یک رنگ به درد نمیخورد

-- م-ح-ا ازتبریز ، Jan 29, 2008 در ساعت 08:32 PM

باید انتخابات رو تحریم کرد.

-- م-ح-ا ازتبریز ، Jan 29, 2008 در ساعت 08:32 PM

سوتی یک روزنامه اصولگرا

سلام
اين لينک عکسي است که يکي از روزنامه هاي جنوبي(لامرد فارس-در سطح استان پخش ميشه) براي بزرگ کردن کانديداي مجلس در کنار حداد عادل در صفحه اي اول چاپ کرده ولي يه سوتي بزرگ داده(با مونتاژ عکس حداد عادل رو آوردن کنا نماينده مورد نظر اما حداد چند رديف عقبتر در بين مردم ديده ميشه ضمنا سر خود نماينده هم گذاشتن روي تن يکي ديگه) به طوري که مجبور شدن تمامي روزنامه هاي پخش شده رو جمع کنن براي متوجه شدن اصل موضوع به سايت يکي از بچه دهاي اونجاhttp://www.mohrestan.coo.ir/ مراجعه کنيد .
البته انچه به جايي نرسد فرياد است
اينم لينک عکس
http://www.cubeupload.com/files/745ffhaaadad3.jpg
http://www.cubeupload.com/files/e39284haaadad2.jpg
http://www.cubeupload.com/files/a39129lamerd.jpg

-- من جنوبیم ، Feb 3, 2008 در ساعت 08:32 PM

سمپاشی علیه روحانیت
با وجود اینکه رد صلاحیت نامزدها امری است اجتناب ناپذیر ولی ردصلاحیت برخی از نامزدها که هم اکنون نماینده مجلس می باشند شائبه توطئه علیه نظام و بالخص توطئه علیه روحانیت را بهمراه دارد. از جمله این افراد که از روحانیون مبارز و شاگردان مخلص رهبری و سرباز فداکار انقلاب می باشد حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای شاهی عربلو است. جای بسی تعجب است که مسئولین نظام علی رغم تجربیات زیادی که در مبارزه با دشمنان اسلام دارند اینچنین در دام مکر دشمن گرفتار شده و اقدام به حذف نیروهای خودی می نمایند. بیم آن می رود که دشمن انگشت اشاره خود را به سمت روحانیت که هسته اصلی انقلاب را تشکیل داده است نشانه رفته باشد (که از شواهد نیز چنین بر می آید).

-- ب - ر ، Mar 8, 2008 در ساعت 08:32 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)