تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

الیور استون در باره جورج بوش فیلم می سازد

الیور استون، فیلمساز مشهور آمریکایی قصد دارد فیلمی در باره زندگی سیاسی رئیس جمهور آمریکا بسازد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از ورایتی، الیور استون از جاش برولین در نقش جورج بوش استفاده خواهد کرد.

الیور استون که پیش تر فیلمی در باره نیکسون و کندی نیز ساخته بود، سال پیش ابراز تمایل کرده بود تا در باره محمود احمدی نژاد نیز فیلم مستندی تهیه کند که با مخالفت مشاوران وی روبرو شد.

الیور استون به ورایتی گفته است که قصد ندارد فیلمی ضد بوش بسازد، بلکه در صدد مرور زندگی سیاسی او در پشت صحنه است تا نشان دهد رئیس جمهور فعلی آمریکا چگونه به قدرت رسیده است.

الیور استون که در سالهای اخیر به انتقادات گاه و بیگاه از بوش پرداخته بود، می گوید که می خواهد چهره ای دراماتیک از بوش نشان دهد زیرا او به عنوان یک فیلمساز به بوش علاقمند است، همان گونه که به فیدل کاسترو، جیم موریسون و الکساندر کبیر.

در ژوئیه گذشته، پس از انتشار خبری مبنی بر ابراز علاقه استون برای تهیه فیلمی از رئیس جمهور ایران و ابراز مخالفت مشاورانش با این امر، مهدی کلهر، مشاور رسانه ای رئیس جمهور ایران وی را "بخشی از شیطان بزرگ" خواند.

الیور استون نیز در بیانیه ای پاسخ داد: "طی این سالها لقب های بسیاری نثار من شده بود ولی هرگز کسی مراشیطان بزرگ ننامیده بود، با این حال امیدوارم مردم ایران شاد باشند و تجربه بهتری با رئیس جمهور ناشایست، متعصب و مکتبی خود نسبت به رئیس جمهور ما، داشته باشند ."


در همین رابطه:
پاسخ منفی احمدی نژاد به الیور استون

نظرهای خوانندگان

خوب مبارکش باشد باید ایشان شاکر باشد که...به حد کافی در دنیا وجود دارد که اگر یکی رد کرد دیگری قبول کند. ولی واقعا ایشان قصد سوء ندارد که دایم میخواهد از .. های دنیای سیاست فیلم بسازد

-- داریوش ، Jan 21, 2008 در ساعت 03:49 PM

اگر الیور استون رییس جمهور را متعصب و ناشایست بخواند درج میکنید اما اگر من او و بوش را دیوانه خطاب کنم سانسور می کنید؟؟؟!!! این دیگه چه مدلش است؟

-- داریوش ، Jan 21, 2008 در ساعت 03:49 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)