تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    
معاون اول قوه قضائیه

«آمریکا از عزاداری می‌ترسد نه انرژی هسته‌ای»

معاون اول قوه قضائیه معتقد است ترس امروز دنیای غرب از ایران به خاطر انرژی صلح آمیز هسته‌ای نیست بلکه وحدت، انسجام و عزاداری های ملت ایران غرب را به وحشت انداخته است.

به گزارش مهر، حجت السلام ابراهیم رئیسی شامگاه چهارشنبه درحسینیه اعظم شهر زنجان با تاکید بر این که امروز غرب در معادلات خود نسبت به ملت ایران در درمانده‌ترین حالت ممکن قرار دارد، دنیای غرب را زخم خورده ملت ایران دانسته است.

وی دست‌یابی ایران به دانش صلح آمیز هسته‌ای را مرهون پایمردی و پیروی از ولایت‌فقیه و تفکر عاشورایی دانسته و ترس آمریکا از چنین پیش‌رفتی را ناشی از عزاداری‌های ملت مسلمان ایران اعلام کرده است.

رئیسی تاکید کرده است: دولت آمریکا از انرژی هسته‌ای نمی‌ترسد بلکه از اتحاد و انسجام این ملت می‌ترسد و از امر به معروف و نهی از منکر که روزبه روز ترقی می‌کند، می‌ترسد و از عزاداری و سوگواری مردم و همچنین از ارادتی که مردم به امام دارند می‌ترسد.

مذهب شیعه بر این باور است امام سوم این مکتب به خاطر اصلاح دین پیامبر اسلام در سال 61هجری قمری علیه حکومت وقت قیام کرده و در نهایت مظلومیت جان خود و خانوداه‌اش را فدای راه جد خویش کرده است. با گذشت 14 قرن از آن حادثه، شیعیان معتقدند باید برای مبارزه با هر ظلمی در جهان امروز به عبرت‌های این حادثه تاریخی توجه کرد.

نظرهای خوانندگان

Ja-hell shakh va dome na-da-rad

-- fariborz ، Jan 19, 2008 در ساعت 11:13 AM

در آخر زمان خورشید از غرب طلوع میکند نفوذ اسلام و علوم آن در غرب شدیدتر از شرق اثر میکند و شاید روزی عزاداریهای واقعی و بی ریا در غرب بیشتر از شرق شود

-- بدون نام ، Jan 20, 2008 در ساعت 11:13 AM

آقای گودرزی با خانم شقایقی احیانا چه نسبتی دارند!؟

-- فاطر ، Jan 20, 2008 در ساعت 11:13 AM

تنها عزاداری در ایران نیست که دیگران را به وحشت انداخته. عزا داری شیعیان در کشور های دیگر نیز مردم دنیا را به وحشت انداخته. اگر خواستید نظرات بینندگان روس این سایت را برای شما ترجمه خواهم کرد تا ببینید این کار ها چه چهره ای از ما برای مردم دنیا ترسیم می کند.
http://drugoi.livejournal.com/2480550.html#cutid1

-- حامد ، Jan 20, 2008 در ساعت 11:13 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)