تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اسلام گرایان نامزد انتخابات اتریش را تهدید به مرگ کردند

وزارت كشور اتريش اعلام كرد براي يك سياست‌مدار زن راست‌گراي اين كشور كه به علت نسبت دادن «انحرافات اخلاقي» به پیامبر اسلام تهديد به مرگ شده، محافظ گذاشته است.


سوزانه وینتر، حقوقدان با وجود شعارهای ضد اسلامی اش از شانس بسیاری در انتخابات برخوردار است

به گزارش خبرگزاري فرانسه از وين، سوزانه وينتر، حقوقدان و عضو حزب راستگراي آزادی در شهر گراس واقع در جنوب‌شرقي اتريش در پي انتشار پيامي اينترنتي كه در آن وي به علت نسبت دادن « انحرافات اخلاقی» به حضرت محمد به مرگ محكوم شده است از اين به بعد با گارد محافظ رفت و آمد خواهد كرد.

در فيلم كوتاه مردان مسلح كه در اينترنت منتشر شده است شعارهای اسلامي ديده و شنيده مي‌شود و در همين حال اين عبارت نيز به زبان آلماني در آن دیده می‌شود: سوزان وينتر تو مرتكب اشتباه شدی، انشاء‌الله به سبب آن‌چه گفتی مجازات خواهی شد. كارآگاهان پلیس اتريش هم اكنون در حال بررسي اين فيلم هستند.

سوزانه وينتر نامزد انتخابات شوراهاي شهر که بیستم ژانویه برگزار خواهد شد، با سخنان خود درباره پيامبر اسلام و مسلمانان، موجب برانگیخته شدن خشم آنان شده است.

وی گفته بود که پیامبر اسلام از کودکان بهره برداری جنسی می کرده است. او همچنین به دولت اتریش در باره آن چه "تسونامی مهاجران مسلمان" در آن کشور نامید هشدار دارد و گفت با میزان زاد و ولدی که مسلمانان دارند، در دو دهه آینده نصف جمعیت کشور را مسلمانان تشکیل خواهند داد.

در همین حال رهبران جامعه مسلمان اتریش گفته اند قادر به کنترل خشم مسلمانان به دلیل آنچه وی گفته است، نیستند.

به نوشته ایندیپندنت، وزارت خارجه اتریش همچنین به سفارتخانه هایش در کشورهای اسلامی هشدار داده است تا آمادگی لازم را داشته باشند.

روز یکشنبه طرفداران حزب آزادی در شهر گراس به راهپیمایی پرداختند و رهبر پیشین حزب آزادی سخنان خود را چنین آغاز کرد: خدا به شمابرکت بدهد( Grüss Gott) خوشبختانه ما هنوز می توانیم بگوییم Grüss Gott به جای اینکه بگوییم الله اکبر.

پیش از این، انتشار تصاویری از پیامبر اسلام در روزنامه دانمارکی "یولند پستن" در ۳۰ سپتامبر 2005 و همچنین باز انتشار آن در نروژ، فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی خشم بسیاری از مسلمانان در اروپا و سایر مناطق جهان را برانگیخت به طوری که برخی از مسلمانان افراطی طی چند روز اعتراض و تظاهرات خشونت باری به خیابانها ریخته و از جوامع بین المللی خواستار جریمه و مجازات کسانی شدند که به پیامبران و مقدسات دینی توهین و اهانت می‌کنند.

نظرهای خوانندگان

خدا كنه دوباره به خاطر اين حرفاي گستاخاته فاجعه به پا نشه .نه ما از اسلام واقعي چيزي مي دونيم نه اونا.

-- كامران ، Jan 17, 2008 در ساعت 03:00 PM

azadi manish in nist ke be etegadate ya mazahebe digaran tohin konim. azadi yani in ke har kasi ba har din mazhab va farhangi ke albate jame e pasand va arzesh haue ejtemaee dashte ashe be sooratae azad va be door az morede tamaskhor ya tohin va ........... zendegi koneh. in garbiha be onvane azadi kheili tohin mikonand in azadi nist in TOHIN va zire pa gozashtane ehteramate digaran ast.

-- Masoud ، Jan 28, 2008 در ساعت 03:00 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)