تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

"بحران گاز سیاسی شده است"

در حالی‌که گاز بسیاری از مناطق سردسیر و شمالی کشور هم‌چنان قطع است، معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران، امروز در درجمع مسئولان روابط عمومي دستگاه‌هاي اجرايي مازندران در ساري گفته است بحران گاز یک مساله سیاسی است و برخی می‌خواهند در انتخابات از آن سوء استفاده کنند.

بنا به گزارشهای دریافتی، جواد قناعت با انتقاد از کسانی که به قطعی گاز اعتراض کرده‌اند، گفته است: بعضی‌ها براي اثبات حضور خود در انتخابات، پس از 17 روز كه از شروع مشكلات مربوط به قطع گاز مي‌گذرد حرف‌هایی غیرمنطقی می‌زنند، سوال من این است که شما تا حالا كجا بوديد كه اكنون سر و كله‌تان پيدا شده است.
او با خطاب قرار دادن یکی از نمایندگان این استان - که نامی از او نبرد- در مجلس افزود: «در 17 روز گذشته كه فرمانداران و مسئولان ارشد استان شبانه روز در حال حل مشكلات مردم بودند، شما به عنوان نماينده موكلان خود كجا تشريف داشتيد.»

قناعت همچنین گفته است امروز كساني كه براي معرفي خود در انتخابات از مشكلات مردم به نفع خود استفاده می کنند، «سربازان گمنام استكبار» هستند.

از سوی دیگر، شرکت برق منطقه‌اي خراسان رضوي هشدار داده‌است سوخت نيروگاه‌هاي برق این استان درحال اتمام است و در صورت بروز چنین مساله‌ای کشور دچار بحران بزرگی خواهد شد. خبرگزاری جمهوری اسلامی به نقل از این شرکت می گوید در صورت از كار افتادن نيروگاه‌هاي برق، همه پمپ‌هاي آب اشاميدني، پمپ‌هاي بنزين و جايگاه‌هاي عرضه گاز خودروها در كشور نيز از كار مي‌افتد و آن وقت بحران در كشور فراگير خواهد شد.
نيروگاه‌هاي برق خراسان رضوي، برق استان‌هاي خراسان شمالي، رضوي و جنوبي را تامين مي‌كند.

نظرهای خوانندگان

خانه از پای بست ویران است - خواجه در بند نقش ایوان است
بابا این که نظر خواهی نداره این خواست غرب است که رزیم هر کاری دلش می خواد میکنه و پشت پرده با آمریکا مذاکره و بده بستان دارد من تعجب میکنم چون برای از بین بردن یک رژیم فاشیستی نباید با آن هیچ معامله ای کرد همه ی نیروها چپ و راست باید با هم متحد شوند مثل جنگ دوم جهانی علیه هیتلر در غیر اینصورت هیچ چیز درست نمیشود فقط دنیا به قهقرا می رود

-- Farhad ، Jan 14, 2008 در ساعت 01:08 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)