تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

قالیباف: دولت ديگر به شهرداري كمك نمي‌كند

محمد‌باقر قالیباف صبح امروز از قطع شدن کمک‌های مالی دولت به شهرداری تهران خبر داد.
به گزارش مهر، قالیباف که در مراسم افتتاح نخستین خط اتوبوس های تندرو حضور یافته بود، در پاسخ به سوال خبرنگاري در خصوص این اقدام دولت گفته است: حمایت مالی دولت از شهرداری به علت آن‌چه که دولت ٱن را ضعف مدیریت شهرداری در بخش حمل ونقل دانسته، قطع شده است.

شهردار با اعلام این‌که اجازه دهيد وارد اين موضوعات نشويم، افزود: مردم ما از اختلاف و تنش ميان مسئوولان خوششان نمي‌آيد، وارد اين موضوعات نمي‌شوم.

قالیباف همچنین در پاسخ به اظهارات محمود احمدی‌نژاد که گفته بود نمک باعث خرابی آسفالت نهاد ریاست جمهوری شده است، گفت: خيلي گوشمان بدهكار اين حرف‌ها نيست. برف جمع بشود مي‌گويند نمك زياد مصرف شده و آسفالت خراب شده است، برف جمع نشود مي‌گويند مديريت ضعيف است. اتوبوس بيايد مي‌گويند؛ كم است. بهتر است رسانه‌ها دنبال اين موضوعات نروند به دنبال كاهش باري از دوش مردم باشند.

چهارشنبه هفته گذشته، هنگامى كه محمود‌ احمدى‌نژاد ساختمان محل برگزارى جلسه هيأت دولت را ترك می‌كرد ضمن اشاره به بخشى از سطح زمين محوطه ساختمان دولت، گفته بود نمک زیاد باعث خرابی آسفالت خیابانها شده است.

نظرهای خوانندگان

شهردار قبلی از کمک های مالی دولت اصلاحات، استفاده تبليغاتی کرد و رييس جمهور شد. نمی خواهند که شما هم همان راه را بروی و رقيب ايشان در دور بعدی انتخابات شوی.

-- هادی ، Jan 15, 2008 در ساعت 01:09 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)