تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اعلام جوایز شصت و پنجمین گلدن گلوب

شب گذشته، در یک کنفرانس خبری نیم ساعته، اسامی برندگان جوایز شصت و پنجمین دوره گلدن گلوب اعلام شد.


مجریان برنامه های دنیای سرگرمی شبکه های تلویزیونی برندگان را در یک کنفرانس خبری اعلام کردند.

به دلیل اعتصاب اتحادیه نویسندگان آمریکا که فیلمنامه نویسان سینما و نویسندگان تلویزیون هم در آن عضویت دارند و حمایت صنف های سینمایی از جمله اتحادیه بازیگران سینمای آمریکا از این اعتصاب، مراسم گلدن گلوب به صورت همیشگی برگزار نشد و در عوض تنها به قرائت نام برندگان در یک کنفرانس خبری 35 دقیقه ای در هتل هیلتون در لس آنجلس اکتفا شد.

در این کنفرانس خبری که بدون حضور بازیگران، کارگردان ها، فیلمنامه نویسان و عوامل تولید فیلم ها و برنامه های تلویزیونی برگزار شد، بیشترین جوایز سینمایی به فیلم «کفاره» ساخته جو رایت تعلق گرفت.

کفاره که دو جایزه بهترین فیلم و موسیقی متن را از آن خود ساخت براساس داستانی به همین نام اثر ایان مک ایوان ساخته شده است. این فیلم نامزده هفت جایزه بود.

در میان فیلم های خارجی نامزد دریافت جایزه، پرسپولیس ساخته مرجان ساتراپی و وینسنت پارانوا نیز بود اما این جایزه به فیلم «محفظه نجات و پروانه» ساخته جولیان اشنابل محصول فرانسه و آمریکا تعلق گرفت که جایزه بهترین کارگردانی را نیز از آن خود کرد. این فیلم جایزه بهترین کارگردانی جشنواره کن را نیز به خود اختصاص داده بود.

یورگی کامرا، رئیس انجمن رسانه های خبری خارجی هالیوود در پایان کنفرانس خبری شب گذشته اظهار امیدواری کرد که سال آینده مراسم گلدن گلوب با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)