تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مرگ 19 نفر بر اثر گازگرفتگی

در 48 ساعت گذشته 19 نفر در شهرهای مختلف کشور در اثر گاز گرفتگی جان باخته اند.

با مرگ هشت شهروند تهراني تنها در 24 ساعت گذشته بر اثر گازگرفتگي، سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني تهران سرانجام تصميم گرفت تا با درخواستهاي مردمي براي بازديد از سيستم‌هاي گرمايشي منازل مسكوني اقدام كند.

اين خبر را معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران با اعلام نگراني نسبت به افزايش شمار گازگرفتگي‌ها داد و و اين موافقت را مناسب‌ترين اقدام فوري كارشناسان ايمني براي كاهش شمار مرگ‌ و مير در اين حوادث دانست.

به گزارش ایسنا، با اعلام خبر مرگ هشت شهروند تهراني بر اثر گازگرفتگي تنها در روز گذشته، تماس‌هاي مكرري با ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني تهران برقرار شد كه طي آن از اين سازمان درخواست شد تا از سيستم‌هاي گرمايشي و لوله‌هاي بخاري منازلشان بازديد شود.

معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران با اشاره به اعزام امدادگران و كارشناسان ايمني به 196 منزل مسكوني در روز گذشته، خاطرنشان كرد: ماموريت‌هاي ثبت شده به غير از مواردي است كه امدادگران در ميان مسير و هنگام بازديد از بخاري‌هاي منازل مسكوني به آنها رسيدگي كردند.

به گفته معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني تهران در مناطق مختلف شهر تهران نيز چندين كارگاه آموزشي در خصوص سيستم‌هاي گرمايشي تشكيل و موارد ايمني به شهروندان يادآوري شده است.

این در حالی‌است که صبح امروز رسانه‌های ایران خبر دادن 25 دانش‌آموز در مدرسه‌ای در استان تهران دچار گاز گرفتگی شده‌اند.

یك مقام آگاه در اداره آموزش و پرورش به خبرگزاری فارس گفته است صبح امروز 25 دانش‌آموز سوم ابتدایی یكی از مدارس پیشوای ورامین دچار گازگرفتگی شدند.

23 دانش‌آموز از این 25 دانش‌آموز به بیمارستان منتقل شدند كه 8 نفر ‌اكنون در بیمارستان هستند و مابقی مرخص شدند.

ایسنا در خبری دیگر از زنجان گزارش می‌دهد که اعضاي يك خانواده سه نفره، در زنجان، بر اثر گازگرفتگي جان باخته‌اند

ایرنا نیز خبر داده است که روز گذشته در مشگین شهر در اثر وصل ناگهانی گاز چند خانواده دچار گاز گرفتگی شده و هشت نفر جان خود را از دست داده اند.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)