تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مجموعه ورزشی پیروزی برای عزاداری تعطیل شد

مجموعه ورزشي پيروزي تهران از سوی اداره كل تربيت‌بدني این شهر به مدت 15 روز در اختیار هیات‌های مذهبی قرار گرفت.

به گزارش زمانه، درپی این تصمیم و تعطیلی تمامی فعالیت‌ای ورزشی این مجموعه، جمع زیادی از ورزش‌کاران و مردم ساکن شرق تهران با تهیه طوماری نسبت به این اقدام اعتراض کردند.

دراین طومار آمده است: اداره كل‌تربيت‌بدني استان تهران با تصميمي غيرمنطقي و ناعادلانه دستور واگذاري سالن ورزشي پيروزي تهران (ابتداي خيابان پيروزي) را طي مدت 15شبانه روز به هيات عزاداري صادر كرده است.

اين تصميم، منجر به تعطيلي برنامه‌هاي ورزشي تيم‌هاي قهرماني، آموزشي، تفريحي و مدارس در فصل زمستان شده و سرگرداني روزانه حدود يك هزار ورزشكار مرد و زن را به همراه داشته است.

امضا کنندگان این طومار معتقدند که اين امر ارتباطات خارج از عرف وچارچوب قانوني متوليان ورزش را به همراه دارد، زيرا در سطح شهر تهران و يا كشور هيات‌ها و تكاياني زيادي با حداقل امكانات داير هستند و اگر قراربود با تعطيلي اماكن عمومي با فعاليت مشخص، فعاليت‌هاي ديگري جايگزين شود، چه وضعيتي نامناسبي گريبان‌گير جامعه مي‌شد.

آن‌ها اعلام کرده‌اند که در ورزش كشور سياست جايگزين اهداف اصلي شده و هيچ گوش شنوايي براي شنيدن وضعيت اقشاري كه مي بايست مالكين اصلي اماكن ورزشي باشند، وجود ندارد.

نظرهای خوانندگان

din az hame chiz jodast ...
ama ma adat darim be khater etghadatemoon 1000 nafar o azizat konim,va begim khoda razie.

-- sahar alimohammad ، Jan 12, 2008 در ساعت 12:44 PM

این کار نهایت حماقته که فقط از دولت مردان ایران بر می آید و بس!

-- قاسم ، Jan 12, 2008 در ساعت 12:44 PM

بله از ماست که بر ماست وقتی مردم عامی هنوز گرفتار خرافات هستند و پس از هزارسال هنوز کورکورانه و برای اینکه به بهشت برن افتادن دنبال یک سنت خرافی که از زمان صفویه اختراع شد.وقتی که جوانان ما که امید بیشتری به آنها داریم توی ماشیناشون صدای عربده های روضه خونها رو بلند میکنند و آب تو آسیاب رژیم میریزند دیگه چه انتظاری از حکومت داریم؟

-- بدون نام ، Jan 13, 2008 در ساعت 12:44 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)