تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

تاج‌زاده: انتخابات احمدي‌نژاد حداقل مثل چاوز آزاد باشد

عضو شوراي مركزي حزب مشاركت گفته است: اگر كار انتخابات دست آقاي جنتي و دوستانش باشد قطعا انتخابات ما سالم نخواهد بود.

به گزارش واحد مركزي خبر، مصطفي تاج زاده عضو شوراي مركزي حزب مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب دیروز پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران، انتخابات مجلس هشتم را آزموني بزرگ براي اصول‌گراها و راستي‌‌آزمايي واقعي احمدي‌نژاد دانسته و اعلام کرده که در اين انتخابات مشخص مي‌شود كه آيا اصول‌گرايان خود را قيم مردم نابالغ مي‌دانند و يا خدمت‌گزاران مردم بالغ. و آيا اعتماد به نفس دارند تا رقباي خودشان را تأييد صلاحيت كنند و در يك رقابت انتخاباتي حق انتخاب را به مردم بدهند يا نه و قرار است بصورت فله‌اي رد صلاحيت كنند و بصورت قطره چكاني تأييد صلاحيت كه اين ظرف روزهاي آينده مشخص مي شود.

او تاکید کرده است که اميدوارم احمدي‌نژاد و دولتش به اندازه كمونيست‌هاي آمريكاي لاتين و چاوز و مورالس و اورتگا ظرفيت برگزاري انتخابات آزاد و سالم را داشته باشد و اميدوارم ملت ايران را شرمنده ملت تركيه كه با نظاميان سكولار انتخابات آزاد برگزار مي‌كند، نكنند.

تاج زاده در مورد انگیزه اش برای شرکت در انتخابات مجلس گفت: انگيزه من براي ثبت نام اين است كه شرايط كشور حساس و ويژه است و مديريت كنوني كشور را غير علمي و غير كارشناسي ارزيابي مي كنيم و بزرگترين دليل هم اين است كه هرچه قيمت نفت افزايش مي يابد فقط بر مشكلات جامعه ما افزوده مي شود.

تاج زاده افزود: انتخابات بايد سالم برگزار شود و اگر نشود مسؤلش اصولگرايان هستند.» وی درباره عملكرد اصولگرايان در دولت و مجلس افزود: ما در دو نظرسنجي كه انجام داديم در يك نظرسنجي 90 درصد مردم و در دومي 79 درصد مردم معتقدند به لحاظ اقتصادي و معيشتي وضعشان در دوره اصلاحات بهتر از امروز بوده است

تاج زاده همچنین گفته است اگر كار انتخابات دست جنتي و دوستانش باشد قطعا انتخابات ما آزاد و سالم نخواهد بود مگر اين‌كه از طریق رهبري و دیگر مراجع به آنها فشار بياورند. وی گفت: اگر انتخابات آزاد نباشد هم با صدای بلند آن را افشا خواهیم کرد.

نظرهای خوانندگان

آقا جواب آقايون رو فرمودند

اين آقايون هروقت راي بيارن ميگن دموكراتيكه و هر وقت راي نيارن ميگن شوراي نگهبان!
همه ي اينا از ضعفه!

-- ميم نقطه ، Jan 11, 2008 در ساعت 01:00 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)