تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

تونی بلر با حقوق یک میلیون دلار به استخدام وال استریت در آمد

تونی بلر، نخست وزیر پیشین بریتانیا با دستمزد پایه یک میلیون دلار در سال کار پاره وقتی در یک بانک در وال استریت برای خود دست و پا کرد.

به گزارش سی ان ان، بلر به استخدام موسسه مالی جی پی مورگان چیز (JP Morgan Chase) که سرمایه ای بالغ بر هزار و پانصد میلیارد دلار و شعبه هایی در پنجاه کشور جهان دارد، در آمده است.

فاینشنال تایمز نوشته است این موسسه مالی شغل تونی بلر را ارائه مشاوره در زمینه مسائل سیاسی و استراتژیک اعلام کرده است.

حقوق رسمی و پایه تونی بلر در دوران نخست وزیری اش کمتر از شصت و یک هزار پوند ( حدود صد و نوزده هزار دلار) در سال بود. وی در ژوئن سال گذشته پس از ده سال از نخست وزیری بریتانیا کناره گیری کرد.

نظرهای خوانندگان

خدا بده بركت!
جوش خوردن و بدبختيش مال ما ، نان خوردن و به ريش ما خنديدنش مال آنها.

-- ماني جاويد ، Jan 11, 2008 در ساعت 08:26 PM

این شصت و یک هزار پوند حقوق یک نماینده پارلمانه؛ حقوق تونی بلر (یعنوان نخست وزیر) صد و هشتاد هزار پوند در سال بود. نکته جالبتر اینکه همسر ایشون "شری بلر" با درآمد 250,000 پوندی از یک نخست وزیر بیشتر حقوق میگرفت.

-- نیما هراتی ، Jan 11, 2008 در ساعت 08:26 PM

WAS TONY A SOCILAIST

-- Mehrdad ، Jan 11, 2008 در ساعت 08:26 PM

البته وى تنها مزد خوش خدمتى دنباله روى كوركورانهء ايشان از سياستهاى آمريكا را گرفته ! و گرنه لايق تر از ايشان بسيارند ...
البته ايشان بتازگى هم خانه اى هفت ميليون پاوندى در لندن خريده ، بعلاوهء چند خانه و ويلاى گرانقيمت ديگر ! همانطور كه گفتم مزد خوش خدمتيهايش را گرفته مهران / هلند

-- مهران / آمستردام ، Jan 11, 2008 در ساعت 08:26 PM

یک نکته بسیار جالب هست و اینکه همه چیز به برکت روزنامه های آزاد شفاف است حتی دستمزد نخست وزیر و غیره ولی در ایران مثلا هیچکس نمی داند که فلان مقام چقدر حقوق می گیرد و چه خانه ای خربده و چقدر درآمد دارد. مثلا حقوق رهبر ایران چقدر است؟؟؟

-- محمد/مونترال ، Jan 11, 2008 در ساعت 08:26 PM

یک نکته بسیار جالب هست و اینکه همه چیز به برکت روزنامه های آزاد شفاف است حتی دستمزد نخست وزیر و غیره ولی در ایران مثلا هیچکس نمی داند که فلان مقام چقدر حقوق می گیرد و چه خانه ای خربده و چقدر درآمد دارد. مثلا حقوق رهبر ایران چقدر است؟

-- محمد/مونترال ، Jan 11, 2008 در ساعت 08:26 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)