تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

کفاشیان بدون رقیب رییس فدراسیون فوتبال شد

علی کفاشیان امروز (چهارشنبه) به عنوان رئیس جدید فدراسيون فوتبال ايران انتخاب شد.

هدف از اين اقدام پايان دادن به اختلاف‌نظر مسئولان فوتبال ايران با فدراسيون بين‌المللي فوتبال فيفا بر سر مداخله سياسي در امور فوتبال اين كشور است.

خبرگزاري‌های ایران گزارش دادند که با اعلام انصراف نامزد طرفدار دولت، علي كفاشيان به عنوان تنها نامزد تصدي سمت رياست فدراسيون فوتبال ايران انتخاب شد.

نمايندگاني از فيفا و كنفدراسيون فوتبال آسيا بر انتخابات رياست فدراسيون فوتبال ايران نظارت داشتند.

رویترز هم نوشت، پیش از این كنفدراسيون فوتبال آسيا از تصدي سمت رياست فدراسيون فوتبال آسيا توسط يك سياست‌مدار ايراني مخالفت و اعلام كرده بود، اين كار به مداخله دولت ايران در امور فوتبال اين كشور است و با مقررات بين المللي مغايرت دارد.

فيفا و فدراسيون فوتبال ايران از مدت‌ها پيش به علت خودداري ايران از مستثني كردن مسئوولان سازمان تربيت‌بدني به‌ويژه محمد علي‌آبادي رئيس اين سازمان از شركت در انتخابات رياست اين فدراسيون اختلاف نظر داشتند، ولي از آن‌جايي كه ايران درصدد حل و فصل اين اختلاف بود، سرانجام ماه گذشته به دستور محمود احمدي‌نژاد، علي‌آبادي از نامزدي خود براي تصدي رياست فدراسيون فوتبال ايران صرف‌نظر كرد.

شاهرخ شهنازي ديگر نامزد طرفدار دولت براي تصدي اين سمت هم ديروز از شرکت در انتخابات صرف‌نظر كرد و راه را هموار كرد تا كفاشيان بدون هيچ رقيبي به اين سمت انتخاب شود.


در همین ارتباط:
فردا؛ انتخابات فدراسیون فوتبال

نظرهای خوانندگان

حداقل از بی سروسامانی در آمدیم.
امیدوارم کفاشیان همه همتش را برای موفقیت تیم ملی بگذارند. تیم در شرایط خیلی بحرانی قراردارد واگر فکر به حال و روزش نشود مطمئنا از گروهمان هم بالا نخواهیم رفت.امیدوارم که اینطور نباشد امیدمان به خدا و امام حسین(ع)
با تشکر فراوان
مجتبی افخمی

-- مجتبی افخمی ، Jan 9, 2008 در ساعت 01:20 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)