تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

حداد‌عادل: رسانه های آمریکایی جنگ روانی راه انداخته اند

غلامعلی حداد‌عادل، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: راز قدرت‌مندی و نفوذ ایران در منطقه، ثروت، قدرت و سیاست بازی نیست، بلکه محبوبیت ایران در میان ملت‌های مسلمان ناشی از حق طلبی، عدالت جویی و صداقت این کشور است.

به گزارش زمانه، رئیس‌مجلس شورای اسلامی که صبح امروز به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ می‌داد ریشه محبوبیت ایران در جهان را برگرفته از تعالیم اسلام و انقلاب اسلامی خواند و تاکید کرد که با این خصوصیات، نمی‌توان ایران را منزوی کرد.


حداد‌عادل هم‌چنین در خصوص رویارویی ناوهاي آمريكايي در خليج فارس با گشتي‌هاي جمهوري اسلامي گفته است که اگر كسي بخواهد مدعي دخالت غير در منطقه شود آن ايران است چراکه آمريكايي‌ها از چندين هزار كيلومتر آن طرف‌تر سالهاست ناوهاي خود را به خليج فارس آورده‌اند.

او تاکید کرد که ایران همسايه طبيعی‌اين دريا و آبراه ‌است و همواره اعتقاد خود را به صلح نشان داده‌ است‌ و هياهويي كه‌رسانه‌هاي آمريكايي به‌راه انداختند جزيي از جنگ رواني است كه آمريكا عليه ايران طراحي كرده است.

حداد‌عادل همچنین در مورد انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی هم گفت که لاریجانی و ولایتی اگر موافق شرکت در انتخابات باشند، قطعا حضورشان بر قدرت مجلس خواهد افزود.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)