تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

چهره‌های اصلاح‌طلب برای انتخابات ثبت نام کردند

با ثبت‌نام صبح امروز چهره‌های برجسته سیاسی برای شرکت در انتخابات مجلس هشتم شورای اسلامی، فضای انتخاباتی در ایران گرم‌تر شد.

به گزارش زمانه، منابع خبری در ایران صبح امروز اعلام کردند که تعداد قابل‌توجهی از چهره‌های سیاسی و اجرایی در دولت‌های گذشته با حضور در فرمانداری تهران نام خود را برای رقابت با سایر کاندیداهای دیگر برای به‌دست آوردن کرسی مجلس ثبت کرده‌اند.

بنابراین گزارش‌ها، تاکنون؛ مجيد انصاري نماينده تهران در مجلس ششم و عضو مجمع روحانيون مبارز، عيسي كلانتري رئيس‌خانه كشاورزي و وزير كشاورزي دولت خاتمي، اسحاق جهانگيري وزيرصنايع و معادن دولت هشتم، علي‌نقي خاموشي رئيس سابق اتاق بازرگاني، فرهاد رهبر رئيس‌سابق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي، محمد صدر معاون آفريقايي و عربي وزارت امور خارجه در دولت سابق، نصرت‌الله جواهري‌پور رئيس سازمان آموزش و پرورش تهران در دولت نهم با حضور در فرمانداري تهران در هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي ثبت نام كرده‌اند.

مراکز ثبت نام در روزهای اولیه، با استقبالی سرد مواجه شدند و تقریبا چهره های اصلی و شاخص جناح های سیاسی در روزهای اول شرکت نکردند. یکی از کارشناسان سابق ستاد انتخابات کشور معتقد است که عدم ثبت نام چهره های شاخص سیاسی در روزهای آغازین ثبت نام، یک اتفاق عادی در ایران است و نامزدهای اصلی معمولا دقیقه نود می آیند.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)