تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

شایق: زن قرآنی در سریال‌ها پیدا نمی‌شود

عشرت شايق امروز گفت: نگاه تلويزيون به‌ويژه برخي فيلم‌ها و فيلم‌هاي داستاني به زن قرآني نيست و تصويري كه امروز در تلويزيون مشاهده مي‌شود با آموزه‌هاي قرآني و اسلامي هم‌خواني ندارد.

به گزارش ایسنا، شایق که در نطق پيش از دستور خود در مجلس از سیاست‌های صدا و سیما انتقاد می‌کرد، در نقد سریال‌های درحال پخش از تلویزیون ایران گفت: متاسفانه اخيرا برخي از سريال‌ها، عفت عمومي و ساختار خانواده مسلمان را زير سوال مي‌برد. بنابراين لازم است دست‌اندركاران تهيه‌ برنامه‌هاي تلويزيوني به زحمات و تلاش مركز پژوهش‌هاي اسلامي صدا و سيما توجه بيشتري كنند.

نماينده‌ مردم تبريز خاطرنشان كرده است که خانواده به عنوان ركن اصلي جامعه محسوب می شود و جريانات شيطاني به دنبال از هم پاشيدگي اين جايگاه رفيع انساني هستند. هم‌چنين وی تاکید کرد، مهم‌ترين رسالت خانوادگي زنان، انسان‌سازي و ايفاي نقش حياتي در محيط خانواده است و با حفظ اركان خانواده محكم‌تر مي‌شود.

نايب رييس فراكسيون زنان مجلس همچنین تصريح كرده است که اين روزها شاهد هستيم كه به بهانه‌ ازدواج مجدد كه شرايط خاصي در قرآن و حكمت و قانون اسلام دارد، برخي مردان دست به اعمالي مي‌زنند كه هم حقوق خانواده و بنيان و اساس آن سست شده و هم ظلم مضاعفي به زنان مي‌شود.

نظرهای خوانندگان

يقين دارم كه اين خانم از شوهرش ميترسد كه ناگاه وارد خانه شده و چشمش به جمال يك زن صيغه اي بيافتد از همه بدتر اينكه بايستي اسباب پذيرائي و عشرت آن دو را نيز فراهم كند .

-- سهراب ، Jan 7, 2008 در ساعت 01:32 PM

ای بابا ... ای بابا .... ای بابا ....

-- احمد باطبی ، Jan 7, 2008 در ساعت 01:32 PM

صدا و سیمای ایران ناخواسته و به روش دوستی خاله خرسه همه چیز را زیر سئوال برده و کاری را که پهلوی نتواست با حجاب کند کرد مد گرایی طلاق و بی احترامی در خانواده از کارهای صدا و سیماست
واقعا صدا و سیما حکم دانشگاه را در ایران بازی میکند
در تمام داستانهای صدا وسیما میتوان ردپای یک دختر و پسر جوان را پیدا کرد موضوع اصلی نگاههای آنها به یکدیگر شده که انگار بچه های مردم باید یاد بگیرند

-- بدون نام ، Jan 8, 2008 در ساعت 01:32 PM

من اگر زنی مثل شایق داشتم اگر میشد طلاق میدادم و اگر نمیشد ( به دلایل سیاسی ) حتما زنی دیگر برای زندگی انتخاب میکردم

-- رضا ، Apr 18, 2008 در ساعت 01:32 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)