تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    
استاندار تهران در همایش سومین دوره تحکیم بنیان خانواده

استاندار تهران: غرب باید شرمنده نگاه خود به زن باشد

استاندار تهران معتقد است جمهوری اسلامی ایران در موضوع زن و تحکیم بنیان خانواده در مقابل غرب و فرهنگ غلط آن ادعا دارد.

به گزارش ایسنا، کامران دانشجو که دیروز (جمعه) در همایش سومین دوره تحکیم بنیان خانواده، سخن‌رانی می‌کرد با اعلام این مطلب تاکید کرده است: ما از حیث خانواده در مقابل غرب مدعی هستیم، چراکه این غرب است که خانواده و بنیان آن را به ابتذال کشانده است. همچنین در مورد کرامت زن مدعی هستیم، زن افتخار جامعه ماست و نه یک ابزار برای فروش کالا و یا ابزاری برای برآورده شدن امیال حیوانی و خشن یک مرد.

او خطاب به غرب و غربی‌ها گفته است: غرب باید با فیلم‌هایی که می‌سازد و نگرشی که در مورد زن دارد، شرمنده باشد، چراکه آزادی به هیچ وجه مساوی با ابتذال نیست.

دانشجو بر این باور است که برخی از گروه‌ها در ایران، همه نگاهشان به غرب است و علت آن این است که یا کشور خودشان را نمی‌شناسند و یا غرب و نیت‌های آن را به خوبی نمی‌شناسند.

نظرهای خوانندگان

بله من هم میگم غرب باید خجالت بکشه ! باید خجالت بشکه که زنان در ایران به خاطر زنگ لباس و بخاطر پوشیدن چکمه و به خاطر اینکه دو تار موی شان از زیر روسری پیداست، به خاطر اینکه در جشن خانوادگی دستگیر میشند و بخاطر اینکه حق هیچی از نظر قانونی ندارند و به خاطر اینکه قوانین مشابه با مرد نداره و به خاطر اینکه شهادتش نصف مرده و به خاطر اینکه قصاصش دو برابر مرده و به خاطر اینکه ..........به بدترین و زشت ترین شکل ها مجازات تحقیر و تنبیه و تجاوز می شه و بعد هم بعضی مواقع به شکل نامعلوم کشته میشه ! بله غرب مدعی تمدن باید خجالت بکشه و این طور با یک چنین رژیمی یک بام و دو هوا بازی نکنه! بله من هم با حرف آقای استاندار تهران "حسنی جدید" که غرب باید خجالت بکشه موافقم!
جدا اینا که در ایران اینو میگن واقعا نظرشون اینه یا جک تعریف می کنند؟
اختر

-- اختر ، Jan 5, 2008 در ساعت 02:35 PM

آيران بهتره در اين زمينه خفه شه چون داره ركورد فاحشه پروري رو تو منطقه مي شكونه!

-- مينا ، Jan 5, 2008 در ساعت 02:35 PM

من کاملاً با شما موافقم.قطعاً ایشان یک نگاهی به دورو برش نینداخته و داره اینجوری صحبت می کنه کافیه یک سر به دادگاه خانواده بزنیدیا اخباری که اخیراً در مورد اون دو تا دختر بی گناه تو روزنامه ها نوشته بود بخوانید که برای احقاق حقوقشان بی خودی روانۀ زندان شدند اولاً در غرب این اشخاص در اقلیت قرار دارند و هر کس انتخاب خودش را دارد شما هم بجای اینکه مدعی باشید یا افتخار کنیدیک روز ،فقط یک روز همه را آزاد بگذارید ببینید چه اتفاقی می افتد ؟شما نمی خواهید قبول کنید که پوشش برای زن امر ذاتی است عفت اکتسابی نیست و با چوب و چماق هم زنان با عفت نمی شوند عفت برای زن ذاتی است آنچه مسلم است زمانی شما می توانید با این قاطعیت مدعی شوید و افتخار کنید که شرایط ایده آلی برای مردم جامعه ایجاد کنید تا زنان هم به حقوق خودشان به عنوان یک بشر و یک انسان دست داشته باشند بعد چنین ادعاهایی بفرمائید لااقل کمترین حق در این گفتار انتخاب پوشش است به اعتقاد بنده پوشش هم حق زن است و خودش باید تصمیم بگیردالبته اگر زن اصلاً حقی داشته باشد از دیدگاه آقایان؟

-- منیرخانم ، Jan 5, 2008 در ساعت 02:35 PM

من نمیدونم ما باید خجالت بکشیم یا او نها
در تلویزیون ما روسری می ندازن روی سینه های زن ها که مبا دا پیدا بشه و اسلام به خطر بیفته و ما مردان تحریک بشیم
ما نکن ها را از توی لباس فروشی ها جمع می کنن که مبادا ما فکر های بد بد بکنیم
و اگه بخوام ادامه بدم می شه تا فردا صبح مثال اورد
حالا یه ادم بی طرف بیاد بگه که کدوم ور فقط دارن جنسی نگاه میکنن؟ و یه سوال از این اقای محترم دارم چرا با این همه تمهید
در ایران(به خصوص روز هایی که باد میاد) همه مرد ها منتظرن یه ذره فقط یه ذره اون باد مانتو را بزنه کنار و ببین چه خبره؟لطفا به اقایون بر نخوره ما مرد ها خودمون می دونیم داریم چه جوری نگاه می کنیم بزه زن ها در ایران

-- بدون نام ، Jan 6, 2008 در ساعت 02:35 PM

aghayé ostandaré Téhran ,moghayesé bé mésl mikonan vaghti migan ké : نه یک ابزار برای فروش کالا و یا ابزاری برای برآورده شدن امیال حیوانی و خشن یک مرد. faghat ishoon hastan ké in jomlaro mifahman . ba droud

-- Mehrdad ، Jan 6, 2008 در ساعت 02:35 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)