تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

درخواست برکناری استاندار سیستان و بلوچستان

يك روحاني برجسته اهل سنت زاهدان مشكلات موجود در استان سيستان و بلوچستان را ناشي از عملكرد اشتباه استاندار دانست.

به گزارش زمانه، عبدالمجيد مرادزهي در جمع نمازگزاران مسجد مكي اهل سنت زاهدان با تاکید بر این‌که ما ضد انقلاب نيستيم بلكه تنها خواستار رفع مشكلات منطقه هستيم گفته است: وقتي مشكلات اين استان با حذف يك نفر مرتفع مي‌شود بايد مسوولان در اين زمينه اقدام كنند.

او اعلام کرده است در سفر آينده احمدی‌نژاد به این استان، بزرگترين خواسته مردم بركناري دهمرده استاندار سيستان و بلوچستان خواهد بود.

نظرهای خوانندگان

من در دانشگاه سیستان و بلوچستان تحصیل لیسانس کردم که همین آقای دکتر دهمرده استاندار فعلی رئیس آن بود.بسیار انسان پرتلاش و فعال اما واقعا نژاد پرست هست.تفاوت بسیاری بین زابلی ها و بلوچها میگذارد و ضمنا فوق العاده هم عاشق پست،ریاست و قدرت است.با اینکه تحصیلات فوق لیسانس و دکتری ریاضی را آکسفورد انگلستان بوده اما معلومات سیاسی ندارد.جالب اینکه در جلسه معارفه ایشان به عنوان استاندار،که وزِیر بدنام کشور-پورمحمدی- هم حاضر بود، اعلام کرد که ما از امروز نمیگوییم جمهوری اسلامی، بلکه حکومت اسلامی!

-- mino ، Jan 4, 2008 در ساعت 02:00 PM

به دوستان توصیه میکنم تجربه تلخ ملت آلمان را تکرار نکنند. آن ملت اگر از ابتدا ی فعالیتهای حزب نازی و سخنرانی های شخص هیتلر کتاب نبرد من او را خوانده بود ، متوجه میشد که چه بلائی قرار است سرشان بیاید ( هر چند عاقبت بخیر شدند و به لطف دلسوزان و وطن پرستان آلمانی که ماشا... چند میلیونی هم هستند شدند آقای دنیای بدون ادعای اینکه امالقرای مسیحیان جهان باشند.....؟) ما ملت هم بهتر است بعد از یک تاخیر 28 ساله با دقت کتاب(مانیفست ) ولایت فقیه نوشته آقای خمینی را بخوانیم.

-- bijan ، Jan 5, 2008 در ساعت 02:00 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)