تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

تاکید آیت​الله خامنه​ای به ادامه قطع رابطه با آمریکا

آیت​الله خامنه​ای بار دیگر تاکید کرد که سیاست فعلی جمهوری اسلامی بر قطع رابطه با آمریکا استوار است زیرا در حال حاضر شرایط دولت آمریکا به گونه​ای است که این رابطه به ضرر ما است.


رهبر جمهوری اسلامی ایران که در یزد به​سر می​برد و در اجتماع دانشجویان این شهر سخن می​گفت همچنین مدعی پیروزی ایران در مقاومت بر مواضع خود در زمینه غنی سازی اورانیوم شد و گفت: «آمریکایی​ها که یک روز حاضر نبودند حتی پنج سانتریفیوژ را در ایران بپذیرند تا همین چند ماه پیش تأکید می‌کردند که ایران باید از همه فعالیت‌های هسته‌یی خود دست بردارد، اما با ایستادگی ملت، اکنون کار به جایی رسیده است که به ناچار می‌گویند ایران در همین حد، توقف کند و جلوتر نرود.»

آیت​الله خامنه​ای همچنین گفت که دشمنان به دلیل شکست​هایشان درصدد یافتن راه های جدید برای ضربه​زدن به ملت ایران هستند و باید این حیله​ها را پیش​بینی، شناسایی و خنثی کرد.

رهبر جمهوری اسلامی همچنین تهدید به حمله نظامی را یکی از راه​های تضعیف اعتماد به نفس مردم ایران خواند ولی تاکید کرد که روند فن​آوری هسته ای باید ادامه یابد. وی گفت: «ملت ایران در طول 20 سال، باید حداقل 20 هزار مگاوات برق هسته‌یی داشته باشد وگرنه باید از روند پیشرفت دست بردارد.»

در همین ارتباط:
آیت​الله خامنه​ای ایران را دموکرات​ترین کشور منطقه دانست

نظرهای خوانندگان

در آخر كار از ماست پيروزي و شيدايي
اين قصه عجب دارد پايان تماشايي
پيروزي حزب الله در معركه شيرين است
صد مژده كه آزادي در راه فلسطين است


ما انرژي هسته اي را گرفتيم...قدس را هم خواهيم گرفت

تا كور شود هر آنكه نتواند ديد

-- ميم نقطه ، Jan 3, 2008 در ساعت 05:16 PM

جناب ميم نقطه کجا انرژی هسته ای رو گرفتيد؟حتما برا شما يکی تنها توليد کردن وگرنه بقيه ملت همون گاز رو هم تو اين سرما ندارن

-- mohammad ، Jan 4, 2008 در ساعت 05:16 PM

جالب است که می گوید رابطه به ضرر ماست و این چیزی نیست جز اقرار به ضعف در مقابل یک ابرقدرت. ضمن اینکه آقا که تا به حال رابطه را از نگاه ایدئولوژیک رد می کرد و هر کس طرفدار رابطه بود را خائن می خواند حالا تحلیل سود و زیان می کند. چطور است که اگر ایشان رابطه را سودمند ببیند پیشقدم می شود ولی اگر دیگری بگوید رابطه مفید و سودمند است، "یا مغرض است و یا نادان"؟
در مورد غنی سازی هم همین بس که تحویل دو محموله سوخت از روسیه طبق قرارداد و با مدتها تأخیر را پیروزی ملی خواندند!!!

-- رضا ، Jan 4, 2008 در ساعت 05:16 PM

حالا اگر پيشوند دورغين آيت الله را نميگذاشتيد نميشد ؟ يا شايد سايت شما هم مانند بسيارى ديگر از رسانه هاى برون مرزى خودشيرينى ميكند ؟ ! اگر منظور شما انعكاس درست اخبار هست ، همه ميدانيم كه وى حداقل آيت الله نميباشد . ولى اگر در مقام مدح وى هستيد بهتر است بنويسيد : آيت الله خامنه اى رهبر فرزانه !! يا آنگونه كه راديوى بسيار بى طرف بى بى سى ميگويد : رهبر ايران !! مهران / هلند

-- مهران / هلند ، Jan 4, 2008 در ساعت 05:16 PM

این یک نمونه دیگر از ساختن یک دشمن خیالی توسط اندک کسانی که بر خلاف خواسته ملت ایران حکومت می کنند است. این گروه با این کارشان می خواهند حواس مردم را از مشکلات اصلی که گریبان گیر شان است پرت کنند. جالب توجه است که در این سخنرانی هیچ اشاره به مسائلی مانند بیماربودن اقتصاد ایران، بالا رفتن نرخ تورم با وجود صد دلار بودن هر بشکه نفت یا سیاست های غلطی که هرروز آن کشور را بیشتر به سوی انزوا می برد.

راهی که به یک دوستی پایدار منتهی شود وجود دارد. منتها این راهی است که رهبران ایران از پیمودن آن سر باز می زنند - و آن سرپیچی کردن از خواسته های جامع بین المللی در زمینه غنی سازی اورانیوم می باشد. ایالات متحده میتواند دوست خوبی برای مردم ایران باشد. ما مشتاق دیدن روزی هستیم که در آن مردم ایران آزادانه زندگی کنند و ایران و آمریکا برای یک دیگر دوستان خوب و شریک هم دیگر در ایجاد صلح باشند.

-- وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا – گروه فرارسی دی ، Jan 4, 2008 در ساعت 05:16 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)