تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مریم حسین خواه و جلوه جواهری آزاد شدند

مریم حسین خواه و جلوه جواهری از فعالان کمپین یک میلیون امضا ساعت هفت امروز آزاد شدند.

به دنبال تقلیل قرار وثیقه مریم حسین خواه و جلوه جواهری از فعالان کمپین یک میلیون امضا، از صد میلیون تومان به 5 میلیون تومان، خانواده های آنان توانستند با تامین قرار شرایط آزادی آنان را از زندان اوین فراهم سازند.

گفتگو با کاوه مظفری همسر جلوه جواهری

Download it Here!

خانواده های این دو فعال مسائل زنان، صبح امروز نامه آزادی آنان را از دادسرای انقلاب گرفته و همراه با گروهی از خانواده های فعالان زن برای آزادی آنان به زندان اوین رفتند. مریم حسین خواه و جلوه جواهری ساعتی قبل از زندان اوین آزاد شدند.

شهاب میرزائی همسر مریم حسین خواه هفته قبل از قول قاضی پرونده وی خبر داده بود که بزودی دستور آزادی آنان را صادر خواهند کرد.

کاوه مظفری همسر جلوه در گفتگو با زمانه گفت با تبدیل قرار وثیقه صد میلیونی آنها به ضمانتنامه بانکی پنج میلیونی امکان آزادی جلوه فراهم شد.

مریم حسین خواه متهم به تشویش اذهان عمومی، تبلیغ علیه مظام، نشر اکاذیب از طریق انتشار اخبار کذب در وب سایت زنستان و تغییر برای برابری شده بود.

نظرهای خوانندگان

khoshhaalam...

-- mahdi moghimi ، Jan 2, 2008 در ساعت 07:36 PM

افتخار نثارشان باد

-- خشایار ، Jan 2, 2008 در ساعت 07:36 PM

خوش خبر باشین :)

-- خورشید ، Jan 2, 2008 در ساعت 07:36 PM

دوستان سلام. من چندی پیش برایتان نوشتم که ساکن آلمان هستم و قبلا رادیوی شما را از طریق موج کوتاه می شنیدم. اما مدتی است که دیگر نمی توانم رادیو را از همان موج بشنوم.
متاسفانه من آدرس ای میل م را برایتان اشتباه نوشته بودم. اینبار در بالا آدرس درست را نوشته ام و خواهش می کنم برایم بنویسید که آیا موج رادیو عوض شده و یا علت دیگری دارد که رادیو از موچ کوتاه شنیده نمی شود.
نکته دیگر اینکه گاهی سعی می کنم رادیو را زنده یا تکرار آن را از اینترنت گوش کنم. صدا عالی است اما متاسفانه در فاصله زمانی کوتاهی (چند ثانیه ای) صدای پتک مانند و آزار دهنده ای در پخش کننده می پیچد که باعث می شود از خیر شنیدن رادیو بگذرم. یادآوری کنم که اینترنت من سرعتش بالاست و من رادیوهای دیگر و کلا فایل های صوتی دیگر را بدون مشکل می توانم بشنوم. تنها موردی که این اشکال پیش می آید رادیو زمانه است. ممنون می شوم اگر توچه کنید و برایم بنویسید که در هر دو مورد اشکال کجاست.
با آرزوی موفقیت و شادکامیتان. منتظر پاسخ هستم.
....................................................................
زمانه از آغاز سال 2008 و تا اطلاع بعدی تنها بر روی ماهواره و اینترنت پخش می شود
در باره صدا هم بهترین شیوه شنیدن زمانه استفاده از پلیرهایی است که با فایلهای صوتی ام پی 3 مشکل نداشته باشند
با سپاس از حسن نظر و توجه شما ـ زمانه

-- بهروز ، Jan 3, 2008 در ساعت 07:36 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)