تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

توقف فعالیت‌ بانک ملی در بریتانیا

نمايندگي بانك ملي در لندن اعلام كرده است، حجم گسترده‌اي از عمليات و خدمات پولي اين شعبه در پايتخت بريتانيا، از روز سه‌شنبه مصادف با ابتداي سال 2008 ميلادي متوقف شده است.

به گزارش زمانه، اين بانك با ارسال نامه‌هايي به مشتريان خود كه گفته مي‌شود بيشتر آنان را ايراني‌های مقيم بريتانيا و دفاتر نهادهاي دولتي و شركت‌هاي خصوصي ايراني تشكيل مي‌دهند، اعلام كرده است: متاسفانه بايد به آگاهي برسانيم تسهيلات كارگزاري بانكي ما با پايان معاملات در 31 دسامبر 2007، لغو مي‌شود.

بانك مذكور با اعلام اين‌كه ديگر قادر به صدور دسته چك نیست، افزوده كه امكان معامله با چك و برداشت از حساب یا پرداخت وجوه از اين طريق نيز از تاريخ فوق به بعد وجود نخواهد داشت.

در اين نامه‌ها كه از ابتداي ماه دسامبر گذشته براي مشتريان صادر شده، آمده است: با توجه به قطع تسهيلات بانكي كارگزاري، بانك ديگر قادر نخواهد بود عمليات برداشت یا خرید با استفاده از کارت بانکی را انجام دهد. به عبارت دیگر مشتریان بانک قادر نخواهند بود از هیچ نوع خدمات بانکی معمول از طریق بانک ملی در بریتانیا برخوردار شوند. این بانک در واقع تعطیل نشده اما متوقف شده است.

نظرهای خوانندگان

مقامات جمهوری اسلامی به طور مرتب ادعا میکنند که تحریم ها هیچ اثری ندارد!

-- رضا ، Jan 3, 2008 در ساعت 04:07 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)