تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

دختر هشت ساله خفه شد تا فاسد نشود

مردي که گمان می‌کرد دختر 8 ساله‌اش در آینده فاسد خواهد شد، در اقدامی جنون‌آمیز او را خفه کرد.

روزنامه اعتماد خبر داد، اين مرد جوان که محمد نام دارد بدون هيچ مقاومتي اتهام فرزندکشي را پذيرفته و گفته است: من فکر مي‌کردم بچه‌ها فرشته هستند، اما هنگامي که به 20 سالگي مي‌رسند، معصوميت‌شان را از دست مي‌دهند و تبديل به انسان‌هايي فاسد مي‌شوند. من نيز براي فاسد نشدن دخترم تصميم گرفتم او را بکشم.

محمد در ادامه اعترافات تکان دهنده‌اش گفت: از 6 ماه قبل براي کشتن نرگس برنامه‌ريزي کرده و براي اين کار دو مارمولک گرفته و خشک کرده بودم و هدفم اين بود که مارمولک ها را به دخترم بخورانم و از اين طريق او را بکشم اما چون مارمولک‌ها خشک نشده بودند، تصميم گرفتم وي را خفه کنم.

او معتقد است که با اين قتل حق پدري را ادا کرده و نگذاشته است فرزندش فاسد شود.

منابع پلیس اعلام کرده‌اند محمد به خاطر مشکلات مالي و برخي سوءتفاهم ها که ميان وي و همسرش به وجود آمده بود در سال 82 به زندگي مشترک‌اش پايان داده است.

نظرهای خوانندگان

واقعا دردناکه!!
دوستان عزیز سایت زمانه
فکر کنم تیتر خبر اگر مثل خود خبر اصلی در روزنامه ایران باشه بهتره و گویاتره. چون این دختر خود به خود خفه نشد بلکه خفه شده به وسیله پدرش و در روزنامه ایران هم از زبان پدر نوشته : دختر 8 ساله ام را خفه کردم که فاسد نشود!

این بیماران فقط در جوامعی مثل ایران رشد فراوان می کنند که ناشی از فرهنگ عقب افتاده مرد سالار و سنتی و مذهبی ست.
اختر

-- اختر ، Jan 2, 2008 در ساعت 03:05 PM

این شخص کجا بوده؟ مال کدام کشور است؟ این رخداد چه وقت اتفاق افتاده؟ در کدام شهر؟ کدام شماره روزنامه اعتماد خبر داده؟ ...

-- شادان ، Jan 2, 2008 در ساعت 03:05 PM

بامزش اینجا است این ناموس پرست خودش ولی دم حساب می شه و مجازات خاصی هم در انتظارش نیست!

-- دن سیفون ، Jan 3, 2008 در ساعت 03:05 PM

دیوانه زیاده. مثل اینجا که یارو بچه 5 ماهه را از پنجره انداخته پایین یا به بچه یک ساله گرسنگی داده به بهانه این که پول نداشته. و کودک از گرسنگی مرده. به این دوستمان میگویم این افراد در همه جوامع هستند نه فقط ایران. ولی چون جامعه ما سی سال است که به لطف خدا اسلامی! است کمی دلایلش فرق دارد!

-- بدون نام ، Jan 3, 2008 در ساعت 03:05 PM

بدون نام عزیز
من نمی گم که در جوامع دیگر و یا غربی نیست ولی درصد را باید در نظر بگیرید. در اینجا حتی اگر در دور افتاده ترین ده هم چنین اتفاقی بیفتد مطبوعات می نویسند ولی در ایران عزیز ما خیلی مواقع موارد تجاوز پدر به دختر و یا کشتن دختر و خواهر را حتی کسی هم متوجه نمیشه و لی شما فقط در صد اعلام شده ها را توجه کنید ومقایسه کنید.

-- اختر ، Jan 4, 2008 در ساعت 03:05 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)