تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد از خبرنگاران خواست خفقان ایجاد نکنند

رئیس جمهور معتقد است، برخی جریان‌ها می‌خواهند با تخریب دولت و ايجاد كدورت و اختلاف بين قوه مجریه و قوه مقننه رابطه این دو نهاد را برهم بزنند.

او که امروز چهارشنبه در حاشيه جلسه هيئت دولت با خبرنگاران گفت وگو می‌کرد، خطاب به برخی‌ از رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی گفت: چرا مي‌خواهيد براي دولت خفقان ايجاد كنيد، مطالب را وارونه مي‌نويسيد و حرف‌ها را تحريف مي‌كنيد. اين چه نوع اطلاع رساني است و آيا اين‌گونه اقدامات شما به نفع كشور است؟

احمدی‌نژاد با تاكيد بر اين‌كه دولت از انتقادات كارشناسانه و دلسوزانه استقبال مي‌كند، گفت: دولت و مجلس روابط بسيار خوب و دوستانه‌اي دارند چرا كه آن‌ها در پي منافع شخصي خود نيستند.
احمدي نژاد با اعلام اين خبر كه اصلاحات بودجه انجام شده است، اظهار داشت: هر زمان كه مجلس در هفته آينده بخواهد بودجه را به مجلس ارائه مي‌دهيم.

نظرهای خوانندگان

Bacheh por rou, khejalat bekesh

-- Nam ، Jan 2, 2008 در ساعت 02:32 PM

در کشوری که در طول 28 سال گذشته هر روز برای تمام ایراندوستان ، اندیشمندان ودانش پژوهان و دانشجویان ،کارگران ،صاحبان مشاغل و صنایع پژوهشگران،نویسندگان و طرقداران آزادی و حقوق انسانها و هرکس که اهل تفکر و کار و استعداد بوده بنوعی پرونده سازی شده و خفقان و دیکتاتوریسم و سایه زندان و شکنجه ،دستگیری های گوناگون ،اتهام ها و مهر زدن ها ، هتک حرمت ها ، اعدام ها و قتل های زنجیره بخش بزرگی از زندگی ما شده و بر روی رفتار و کردار همه سایه انداخته است آقای احمدی نژاد از خفقان سخن میگویند .شاید این کار مردم عادی کوچه و بازار است که این شرائط را بر کشور حاکم نموده اند نه دولت مردان و حاکمان تجمیلی چون ایشان.

-- جهانگير آرشيد ، Jan 2, 2008 در ساعت 02:32 PM

منظور ایشان از استقبال از انتقادات کارشناسانه به احتمال قریب به یقین همان انتقادات بسیار سازنده و بسیار کارشناسانه روزنامه کیهان است که البته پیشتر مورد تقدیر قرار گرفته،
و خفقانی که مورد نظر ایشان است بی شک از طرح مسایل و گوشزد هایی هر چند بی اثر، همچون نامه پنجاه اقتصاددان و کارشناس به ایشان است که البته آن نیز جواب گرفته.
حال معنی وقاحت را میتوان در یافت.

-- حبیب طلاجوی ، Jan 3, 2008 در ساعت 02:32 PM

یعنی خفقان ایجاد نکنید ... خودمان زحمت خفه کردن را به عهده میگیریم...
احمدی نراد

-- بدون نام ، Jan 3, 2008 در ساعت 02:32 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)