تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

تعیین جایزه برای تشخیص هویت قاتلان بوتو

یک روز پس از آن که ویدئوی تازه ای از صحنه ترور بی نظیر بوتو در شبکه های تلویزیونی به نمایش درآمد، اکنون وزیر کشور پاکستان از این ادعا که رهبر حزب مردم در اثر ضربه مغزی و نه شلیک گلوله به سرش جان سپرده است، عقب نشسته است.


سرنوشت انتخابات هفته آینده پاکستان همچنان مبهم مانده است

دولت پاکستان همچنین امروز در اطلاعیه هایی که در چند روزنامه سراسری این کشور چاپ شد، برای کسانی که در باره هویت ضاربان بوتو اطلاعاتی ارائه کنند، جایزه ای معادل پنج میلیون روپیه (برابر با 81.400 دلار ) تعیین کرده است.

ادعای سخنگوی وزارت کشور پاکستان مبنی بر عدم اصابت گلوله به سر بوتو با خشم نزدیکان و همراهان بوتو روبرو شده و دولت را به دروغگویی آشکار متهم کرده بودند.

شنبه گذشته، جاوید اقبال چیمه، سخنگوی وزارت کشور پاکستان در یک کنفرانس مطبوعاتی با نشان دادن عکسی از یک جمجمه مدعی شده بود که این عکس به جمجمه بوتو تعلق دارد و در آن اثری از گلوله به چشم نمی خورد.

حال وی می گوید اطلاعاتی که در آن جلسه به خبرنگاران ارائه کرده بود براساس مدارکی بود که کارآگاهان و نیز بیمارستان راولپندی در اختیار وی قرار داده بودند.

در همین حال کمیسیون انتخابات پاکستان می گوید در حال بررسی احتمال تعویق انتخابات هفته آینده این کشور است.

سه روز پس از آنکه سخنگوی وزارت کشور پاکستان مدعی عدم اصابت گلوله به بوتو شد، اکنون این وزارتخانه این ادعا را پس گرفته است

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)