تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

ناجا: بدون برخورد، امروز همه بی‌حجاب بودند

رییس پلیس ایران اعلام کرد: اگر مبارزه با بدحجابي در جامعه اجرا نمي‌شد، امروز یقینا جامعه ما به طور‌کامل بي‌حجاب شده بود.

به گزارش زمانه از ایران، اسماعيل احمدي‌مقدم که صبح امروز در مدرسه علميه دارالشفاي قم سخن‌رانی می‌کرد، وضع ظاهري زنان در جامعه نابه‌هنجار توصیف کرده و گفته است: وضع حجاب زنان در این سال‌ها به جایی رسیده بود که تنها یک تور روي سر خود می‌انداختند و لباس‌هاي تنگ و نامناسب برتن مي‌كردند.

به اعتقاد احمدی‌مقدم، بيشتر مشروبات الكلي و فيلم‌هاي مستهجن از خارج ایران وارد و توزيع مي‌شود. رییس پلیس ایران تاکید کرده است: مشروبات الكلي كه وارد این كشور مي‌شود، تنها 10 روز از تاريخ توليد آن‌ها گذشته و اين امر نشان می‌دهد که يك برنامه‌ريزي منسجم در نحوه ورود شراب به كشور وجود دارد.


در همین ارتباط:
پلیس ایران: طرح امنیت اجتماعی را رییس‏جمهور ابلاغ کرد

نظرهای خوانندگان

فوق العاده است. خودشان اعتراف میکنند رژیم ت... زده است. خبر دلیل خوبی ست که به مردم ایران احترام گذاشت. این نوع احترام همیشه ساده نبوده است.

-- احترام ، Jan 1, 2008 در ساعت 01:23 PM

من زنانی را که با وجود تمام فشارها لباس دلخواه خود را هنوز به تن می کنند با تمام وجود می پرستم. این به معنی مخالفت با حجاب نیست، چرا که همین موضع را در مورد زنان محجب ترکیه هم دارم. سخن رییس پلیس هر چند درست نیست و زنان زیادی در جامعه ایران به دلخواه حجاب خود را نگه می دارند، اما اعتراف بسیار تلخی است که زنان و دختران آزادی خواه به او تحمیل کرده اند. به این زنان شجاع از صمیم قلب تبریک می گویم.

-- Reza ، Jan 1, 2008 در ساعت 01:23 PM

دیگر عادت کرده ایم به مطلق گویی مسئولین حال حاضر کشور؛ همه، هیچ، صد در صد، بهترین، بیشترین، کمترین ...
نشانی از دروغگویی یا نا آگاهی.

مسلما در ورای این گونه اظهار نظرات اندک نشانی از آمار ،حقیقت، صداقت نیست.
اگر با عدم برخورد، همه بی حجاب می بودند گویی اصل "حجاب در اسلام" از رفتار اجتماعی خیل عظیم امت مسلمان و خداجوی ایران - مورد ادعای همین مسئولین - رخت بر بسته است.
تناقضات بسیارند
به صورت موقت فعلا، فقط باید شنید!

-- امین کیا ، Jan 1, 2008 در ساعت 01:23 PM

30 سال از این فعالیت فرهنگی می گذرد و امروز اقرار می کنند که باید حجاب را با زور وارد کرد یعنی این همه تبلیغات شکست خورده.این اقرار فرمانده نا جاست.هیچ حکومتی نباید به زندگی شخصی مردم دخالت کند و اگر کرد شکست می خورد متاسفانه مردم ایران کینه ای هستند و به سادگی از این مسئله نمی گذرند.هزینه بالائی باید بپردازند تا این موضوع به سر انجام برسد ولی نظام توان پرداخت آنرا ندارد.

-- حسین ض ، Jan 1, 2008 در ساعت 01:23 PM

Ina nemifahamn maaniye hame chiye?

-- بدون نام ، Jan 1, 2008 در ساعت 01:23 PM

«اگر مبارزه با بدحجابي در جامعه اجرا نمي‌شد، امروز یقینا جامعه ما به طور‌کامل بي‌حجاب شده بود.»
عجب پس آن 85 درصدی که به گفته‌ی ایشان با اجرای این طرح موافق بودند لابد در جامعه‌ی دیگری هستند‍.

عوام‌فریبی چه قدر؟ تا کجا؟ تا کی؟

-- بدون نام ، Jan 1, 2008 در ساعت 01:23 PM

اگر برخورد نميکردين همه بي حجاب بودند خوب حتما همه دوست دارند که بي حجاب باشند! چه حرف احمقانه اي !! به زوررر دارند پارچه دوره مردم ميپيچند بعد افتخار هم ميکنند که اگه ما نبوديم اينطوري شده بود !! اقا نميخوااام

-- بدون نام ، Jan 2, 2008 در ساعت 01:23 PM

این حرف را اگر کس دیگری زده بود الان در زندان اوین بود. این گفته یعنی 30 سال آموزش و پرورش فقط هدر دادن وقت و انرژی بوده و نظام شاهنشاهی در زنده نگه داشتن اسلام بهتر عمل کرده چون مردم انقلاب کردند که حجابشان حفظ شود ( به گفته آقایان)

-- Ramin ، Jan 2, 2008 در ساعت 01:23 PM

زنده باد شیر زنان ایرانی . زنده باد

-- بدون نام ، Jan 2, 2008 در ساعت 01:23 PM

لا اکراه فی الدین .... البته بعضی وقتها : با اکراه فی الدین .... میبینید الله هم نسبی شده .... پس باز هم همان اهورا مزدای خودمان که خود را دوست مردم می داند نه ترساننده مردم با این همه کبکبه و دبدبه ....

-- بدون نام ، Jan 2, 2008 در ساعت 01:23 PM

بعد از 30 سال تبليغ تبريكات صميمانه حقير بپذيريد!
يكي حجاب را با زور سر مردم كرد ولي با زور تگه نداشت شما هم كه جز زور نه زبان ديگري بلد هستيد و نه مي فهميد.

-- بدون نام ، Jan 2, 2008 در ساعت 01:23 PM

این حرف ها مایوس کننده است و سوء مدیریت را نشان میدهد. اگر روزهای انقلاب را بیاد اوریم خیل خانم های چادرپوش همه را تعجب زده میکرد. انها با همه خطری که برایشان وجود داشت چادر میپوشیدند و در تظاهرات ها شرکت میکردند. حالا چه شده که خطر می کنند و نسبت به حجاب بی تفاوت شده اند؟

-- بدون نام ، Jan 2, 2008 در ساعت 01:23 PM

ای کاش روزی برسد که به جای این مسایل پیش پا افتاده که فقط وقت مردم و اذهان آنها را مشغول میکند مسیولین به مشکلاتی که در فقط در کشور ما مشکل است و لا غیر بپردازند. آقا زاده ها در اروپا سیر میکنند و جوانان ما هنور با حکومت در پوشیدن لباس باید درگیر باشند و تحقیر شوند!!!!تا کی ؟؟؟

-- mikail2006 ، Jan 2, 2008 در ساعت 01:23 PM

از آنجا كه در اوايل انقلاب خيلي از بانوان بدون زور با حجاب بودند، مي توان فرض نمود كه سياستهاي جمهوري اسلامي كاملا ناموفق بوده است! زيرا ايشان ادعا مي نمايد اگر زور نباشد، همه بي حجاب مي شدند!
پس مي توان به اين نتيجه منطقي رسيد كه بهتر است آقايان حداقل اين يك موضوع را به حال خويش رها مي كردند.... تا اگر نتيجه بخش بود در ساير امور هم اجرا مي شد....!

-- پرنده مهاجر ، Jan 2, 2008 در ساعت 01:23 PM

be gaye 1 vagab tombone zanan be masaele mohemtary beresand keshvare ma balatarin amare faghr va fahsha ra dare

-- بدون نام ، Jan 20, 2008 در ساعت 01:23 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)