رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۸۶

مخالفت سخنگوی دولت با بازداشت به خاطر حجاب

سخنگوی دولت می‌گوید: احمدي نژاد برخلاف بعضي‌ها درصدد استفاده ابزاري از جوانان نيست و لذا نبايد برخورد با جوانان را تحت عنوان امنيت اجتماعي به‌نام احمدي‌نژاد انجام داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامحسين الهام که شب گذشته در جمع حاميان دولت، در مشهد سخنرانی می‌کرد، گفته است: بايد در مسائل فرهنگي با رويكرد فرهنگي عمل كرد و مهمترين راه در مبارره با بد حجابي الگو سازي است؛ الگويي كه عين تبليغ باشد. چراکه وقتي كه يك دختر به‌خاطر حجاب چند ساعتي بازداشت مي‌شود، ذهنيت بدي در خانواده و همسايگان ايجاد مي شود.

الهام با بيان اين‌كه ما در الگو سازي دچار تعارض هستيم اعلام کرده است: حجاب امر مهمي است و بايد در جامعه رعايت شود، ولي نمي‌شود به ظاهر افراد آنان را متهم كرد. نگاه ما به جوانان بدبينانه نيست بلكه نگاه ما به عموم جوانان جامعه ايران نگاهي مبتني بر پاك، سالم و معتقد به دين و اصول اخلاقي بودن آنان است.

نظرهای خوانندگان

اين هم مثل هميشه از همان بازي هاي نزديك انتخابات است . يك دفعه يادشان مي افتد كه اين هايي كه مي گيريم و هر گونه رفتار توهين آميز و غيرانساني را در حقشان روا مي داريم قرار است در انتخابات شركت كنند! معلوم نيست دولتي كه در تورم و مشكلات اقتصادي نقشي ندارد وو در بگيرو ببندها هم كه كاملاٌ بي گناه است ، اصلاٌ چه طور دولتي است ؟

-- سهيلا ، Dec 29, 2007 در ساعت 11:36 PM

به فضل پروردگار و با شرکت گسترده مردم در انتخابات پیش رو و انتخاب افرادی شایسته، توانمند، مصلحت گرا، دیگر شاهد انتخاب اینگونه کوته اندیشان عوام گرا نخواهیم بود.
از دوستان خواهشمندم عاقلانه تصمیم گیری کنند.

-- امین کیا ، Dec 30, 2007 در ساعت 11:36 PM