تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

حکم ارتداد اصلاح ‌طلبان از سوی عضو موتلفه

عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلامي و عضو جامعه وعاظ تهران گفته است: دوم خردادي‌ها و اصلاح‌طلبان "مرتد و بي‌دين" هستند.

به گزارش زمانه، جعفر شجوني روحانی بلندپایه حزب موتلفه، شب گذشته در جمع کسانی که در مسجد امام‌خميني قزوین حضور داشتند، اعلام کرد: دوم ‌خردادی‌ها و روزنامه‌هايشان، اقدام به ترويج فساد اخلاقي و خرافه‌پرستي در جامعه مي‌كنند.

شجونی به مردم هشدار داده است که در زمان برگزاري انتخابات کاملآ هوشيار باشند و اجازه ندهند هیچ اصلاح‌طلبی وارد مجلس شود.

این روحانی محافظه‌کار همچنین گفته است: وزیر امورخارجه آمریکا از اصلاح‌طلبان حمایت می‌کند.
او معتقد است، مردم باید معاويه‌هاي زمان خود مبارزه كرده و نگذارند حرمت خون شهداي انقلاب ایران و جنگ پايمال شود.

نظرهای خوانندگان

بنا به گزارش راديو زمانه شيخ جعفر شجوني از روحاني هاي بلند پايه حزب موتلفه، اخيرا در مسجد امام خميني قزوين اعلام کرد :

"دوم خردادي‌ها و اصلاح‌طلبان مرتد و بي‌دين هستند"
"دوم ‌خردادی‌ها و روزنامه‌هايشان، اقدام به ترويج فساد اخلاقي و خرافه‌پرستي در جامعه مي‌كنند"

همين شخص که اينچونين به دنبال حذف دوم خردادي ها و اصلاح طلبان از جامعه ي آماري سياسي کشور است و حتي "به مردم هشدار داده است که در زمان برگزاري انتخابات کاملآ هوشيار باشند و اجازه ندهند هیچ اصلاح‌طلبی وارد مجلس شود" فراموش کرده که در زمان به اصطلاح توطئه براي انحلال مجلس خبرگان، خود ايشان جزو مخالفين 100 درصد وجود مجلس خبرگان رهبري بودند. سند آن هم روزنامه ي اطلاعات به تاريخ 21 مرداد 58 است که ايشان در نامه اي مشترک به همراه فخرالدين حجازي به مهندس بازرگان، نخست وزير دولت موقت نوشته :

"اما چيزي که در نهايت اهميت و غيرقابل گذشت و اغماض است اين است که تشکيل مجلسي با اين ترکيب و هيئت يکسان و تعلق آن فقط به يک طبقه توهين بزرگي به تمام جامعه ايران تلقي مي‌شود و اين چقدر خطرناک است که انبوه صلاحيت‌ها و صداقت‌ها که به منزله سرمايه بزرگ دوران سازندگي اين کشور محسوب مي‌شود با اين رفتار يک طرفه ظالمانه و حق کشي به حال انزوا و کناره‌گيري درآيند. اين خطر بزرگ نه‌تنها موجوديت جامعه و انقلاب مستضعفين امت را به مخاطره مي‌اندازد بلکه بزرگترين تهديدي است براي مکتب نجات‌بخش اسلام و اين زيبنده شخصيت شما نبود که در دوران ‌نخست‌وزيري شما چنين انحطاط و سير قهقرائي به نهضت اسلامي ايران تحميل شود"

و يا باز در مخالفت با مجلس خبرگان در تاريخ 12 آذرماه 58، نامه اي خطاب به امام مي نويسند که شيخ جعفر شجوني يکي از امضا کنندگان آن نامه است :

"در شرايطي که همه يا مرعوبند يا مجذوب ما براي آنکه حق حيات در اين جامعه را از خود سلب نکنيم ناچار به رفراندوم پيشنهادي مقام رهبري رأي مثبت مي‌دهيم. اما اين نه به آن معناست که ما اين قانون که تناقضات از سر و روي آن مي‌بارد و حاکميت ملي و مردمي را که خلاصه خليفه اللهي انسان است و ميراث انقلابي اسلام را پس از قرنها اينک به مخاطره سقوط و تباهي مي‌بينيم و جاذبيت مکتبي که معجزآسا طي هشت ده سال اخير با مفاهيم جديد در مقابل مکاتب ديگر اظهار وجود و تفوق جهاني مي‌کرد و نسل جوان را از سرگشتگي و گرايش انحرافي به صراط مستقيم اسلام هدايت کرد و اين دستاورد گرانبها را امروز شديداً در خطر مي‌بينيم، موافق باشيم! ما قاطعانه پيش‌بيني تناقضات شديدي را بين گروهها و طبقات مختلف در آتيه‌اي نه چندان دور مي‌نماييم. ما اين تناقضات را نه ‌تنها بين عامه مردم بلکه بين همان دستگاه که اينکه حامل ولايت‌فقيه گرديده به روشني احساس مي‌کنيم"

حال چگونه است که سياسيون ما فراموش مي کنند در گذشته چه بوده اند و چه کرده اند را بايد در بطن اصول سياسي و همسو شدن با جهت باد پيدا کرد. همه ي دوستان مي دانند که من نه دوم خردادي ام و نه خودم را حتي اصلاح طلب مي دانم! اما اين کلام ابلهانه از سوي اين شخص را با توجه به پيشينه ي تاريخي اش نشاني بر آلزايمر شديد بالاي 90 درصد سياسيون مملکتمان مي دانم. ضمنا، از آنجايي که نماينده ي مدعي العموم شدن در کشور ما چيزي عاديست، تقاضا مي کنم که يک نماينده ي مدعي العموم از اين آقا شکايت کند که چرا تهمت "ارتداد و بي ديني" به کساني زده که عمامه به سر به دنبال اصلاحات خيالي در چهارچوب قانون اساسي مي چرخند. چگونه است که اين اصلاح طلبان دوم خردادي ما مرتد شناخته شدند را فکر کنم بايد از حجت الاسلام احمد قابل پرسي

-- بدون نام ، Dec 31, 2007 در ساعت 01:25 PM

هویت "معاویه های زمان" برای همگان واضح و مبرهن است!

-- بدون نام ، Jan 1, 2008 در ساعت 01:25 PM

اولاً کافر همه را به کيش خود بيند.
ثانياً وقتی خانه از پايبست ويران است و بنيان یک نظام بی اصل و قانون است تکليف جناح راست و چپ که ديگه اصلاً مهم نيست .

-- سپهر ، Jan 1, 2008 در ساعت 01:25 PM

مي بينيم كه هرچه به زمان انتخابات نزديك ميشويم هذيانهاي ماليخوليائي قدرت پرستان زرپرست ، شديدتر ميشود.

-- سهراب ، Jan 1, 2008 در ساعت 01:25 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)