تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: امام زمان جهان را مدیریت می‌کند

یک سخن‌رانی دیرانتشار یافتهِ محمود احمدی‌نژاد در روز عید قربان، باردیگر نشان می‌دهد که او سخت معتقد به مدیریت جهان هستی و دولت نهم از سوی امام دوازدهم شیعیان است. او که چندی پیش در مراسم حج حضور یافته بود در جمع زائران ایرانی بیت الله الحرام، دخالت امام دوازدهم شیعیان را در عرصه مدیریت جهانی کاملا آشکار و واضح دانسته و گفته است: بدون لطف و عنایت خاصه ایشان، عزت و عظمت کنونی ملت ایران در جهان امروز، امکان پذیر نبوده و نیست.

متن کامل این سخن‌رانی را خبرگزاری رسمی آینده روشن، متعلق به یکی از نهاد‌های مذهبی قم منتشر کرده است.

احمدی‌نژاد در سخن‌رانی عید قربان در عربستان سعودی گفته است که دوبار نقش امام زمان را در فایق آمدن بر دسیسه‌های دشمنان علیهِ خود و ملتش دیده است؛ سخن‌رانی در دانشگاه کلمبیا و بحران هسته‌ای ایران.

احمدی‌نژاد در بخش‌های از سخن‌رانی خود به صراحت اعلام کرده است: امروز هم آقا و مولایمان دنیا را مدیریت می‌کند. البته بشر هنوز به جایی نرسیده است که از همه لطف امام و از همه فیض وجودش بهره ببرد. اما امام مدیریت می‌کند. به دنیا نگاه کنید، بعضی فکر می‌کنند حوادث اتفاقی است یا حاصل کار کسی دیگر است. به شما می‌خواهم بگویم که خدا شاهد است، ما روزانه مدیریت امام را در عرصه جهانی می‌بینیم.

او در تشریح نقش امام غایب شیعیان در یاری رساندن به وی در دانشگاه کلمبیا گفته است: یاد مولایمان حضرت ولی‌عصر می‌افتادم. عرض می‌کردم آقا می‌دانم که این صحنه را جمع و جور می‌کنم. یقین دارم که شما نوکرتان را در وسط این جبهه تنها نمی‌گذارید. اصلا خودتان دارید مدیریت می‌کنید. با پای خودمان آمدیم.

احمدی‌نژاد در این سخنرانی برای اولین بار فاش کرده است که در هنگام سخنرانی نامتعارف رییس دانشگاه کلمبیا علیه وی، در چه اندیشه‌ای بوده است: یک لحظه به یاد خدا می‌افتادم؛ به قدرت خدا، به حاکمیت خدا، به این‌که همه امور به دست خداست و این‌ها چقدر ذلیل و عاجزند. پیش خودم می‌گفتم خدایا چه سیلی‌ای می‌خواهی به این‌ها بزنی که این طور جسارت و بی‌ادبی می‌کنند؟ کمی می‌گذشت؛ با خودم می‌گفتم بیا جلو؛ خوب داری می‌آیی. تازه در تیررس می‌آیی. و دیدید که چه شد. ما یک ریال هم خرج نکردیم. حتی ماشین‌هایی که ما را بردند، از آن خودشان بود. ما فقط دو ساعت وقت گذاشتیم.

او با تاکید براین نکته که این پیروزی تنها با تدبیر و نصرت امام غایب شیعیان رقم خورده، افزوده است: چه کسی این صحنه را تدبیر و مدیریت کرد ؟ خیلی ناسپاسی است انسان این صحنه‌ها را ببیند و به حساب خود و گروه خود و فلان شخصیت بگذارد. این عین ناشکری است که انسان دست تدبیر مولایش را ببیند و تشکر نکند. الان در دنیا هرجایی که می‌رویم، این دست را می‌بینیم.

محمود احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخن‌رانی خود با اشاره به نقش معنوی و بی‌بدیل امام زمان در حل و فصل بحران هسته‌ای ایران نیز گفته است: موضوع دومی را که ما دست امام را در آن می‌بینیم، موضوع هسته‌ای است. خدا شاهد است در این نبرد سنگین، همه یک طرف ایستاده‌اند و ملت ایران، تنها، در یک طرف. روزهایی می‌شد که از زمین و زمان برای ما طرح می‌آوردند که آقا شرایط خیلی بحرانی است. همه راه‌ها بن بست است، خطر است، تحریم است، جنگ است. خدمت دوستانمان عرض می‌کردم نگران نباشید. مگر می‌شود خدا ما را در بن بست بگذارد؟ مگر می‌شود مولایمان ما را تنها بگذارد؟ و بعد، از جایی که فکرش را نمی‌کردیم، درها باز می‌شدند. قبل از ما، یک دستی امور را تدبیر می‌کرد و می‌برد جلو.

نظرهای خوانندگان

در دوره ای از تاریخ اسلام حضرت علی خانه نشین شد و حتی به حکومت آن دوره نیز کمک میکرد تا به مردم زور نگویند و در حد توان با وجود خانه نشینی به مردم کمک میکرد در این دوره نیز حتما مردم برای روبرو شدن با مشکلات از وجود مقدس امام زمان استفاده میکنند و حکومت نیز از کمکهای ایشان بی نسیب نیست چون ایشان نیز مانند حضرت علی به نوعی خانه نشین هستند

-- بدون نام ، Dec 30, 2007 در ساعت 02:02 PM

حضرت علی نیز به عمر عثمان و ابوبکر کمک میکرد تعجب نکنیم که امام زمان نیز کمک میکند

-- بدون نام ، Dec 30, 2007 در ساعت 02:02 PM

قبلا نیز به نام مذهب اتفاقات زیادی افتاده نمیتوان به این راحتی صحبتهای ایشان را قبول کرد (و نمیتوان رد کرد) وای به روزی که دولت ایشان مورد نقد قرار گیرد

-- بدون نام ، Dec 30, 2007 در ساعت 02:02 PM

هردم ازاين باغ .....
آخه آدم چي بگه؟واقعا براي خودم متأسفم كه رئيس جمهور ايران عريرمان چنين آدم ناداني است

-- محسن ، Dec 30, 2007 در ساعت 02:02 PM

Mr. Ahmadinejad please ask your master (hazrate Mahdi) to fix economic problems of Iran which you can not manage them, but worse you made them worse. Why not ask your master to manage these critical issues of iranian nation instead of nuclear technology. When he can fix those problems in one year I would believe him and you. Otherwise all those stuffs you are saying are story!!

-- Koroush ، Dec 30, 2007 در ساعت 02:02 PM

از آنجا که امام زمان مشغول رسیدگی به امور جهانی هستند لذا تکلیف 50 میلیارد دلاری که گم شده است نیز واضح است. امام زمان این پول را صرف دستیابی به رگ خواب آقای پوتین(انرژی هسته ای) و ماله کشیدن بر نتایج سخنرانی چاکرشان (حاج محمود)در دانشگاه کلمبیا کرده اند.

-- امید ، Dec 30, 2007 در ساعت 02:02 PM

هزینه سفرهای ایشان و اهالی که 100 نفری میشوند و در هر ماه حداقل یک هفته در خارج از کشور است که هیچ هزینه آبروی رفته ملت که این آقا نماینده ایشان است را به حساب امام زمان گذاشتن خیلی هنر میخواهد.

-- پرویز ، Dec 31, 2007 در ساعت 02:02 PM

بسیاری از حکومتهاخود را نماینده نیروهای ماورائی میدانند ولی ملاک سنجش نحوه عملکردآنها است.ولی واقعا اگر یاری خداوند ارحم الراحمین نبود معلوم نبود اقایان چه بر سر این مردم می آوردند

-- بدون نام ، Dec 31, 2007 در ساعت 02:02 PM

برحماقت بشر نقطه پایانی نیست. کسانی که به این خرافات اعتقاد دارند ضرورت دارد نگاهی به کتاب اصول کافی بیندازند. طبق گفته شیخ کلینی ایشان به علت عدم حامله بودن مادر از ران متولد شد ودلیلش طبق گفته شیخ چون رحم جای کثافات است ایشان به صورت نوری از ران متولد شد. اگر رحم جای کثافات است چرا جدش از رحم به دنیا امد؟

-- pp ، Dec 31, 2007 در ساعت 02:02 PM

Emame zamani ke ina in hame sangesho be sine mizanand, agar bichareh zaher shavad mostaghim be evin o choube dar khahad raft. Magar Emam hossein ra kia koshtand?? Hamin mazhabihaye efratie teshneh be ghodrat o khounkhar

-- nam ، Dec 31, 2007 در ساعت 02:02 PM

احمدي نژاد آبرو واسه اسلام و ايران نذاشته

-- سعيد ، Jan 21, 2008 در ساعت 02:02 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)