تاریخ انتشار: ۷ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

انتقاد خاتمی از دولت نهم و کیهان

سید محمد خاتمی در یک سخنرانی کم‌سابقه اعلام کرد: انتقاد در کشور باید آزاد باشد، البته نه به این صورت که جوایز منتقدان دولت را به کسی بدهند که به افراد بسیاری اهانت کرده و تعاریف عجیبی از دولت كرده است.

به گزارش ایسنا، رییس بنیاد باران که در کرمان بسر می‌برد، روز چهارشنبه در دیدار با منتخبین اقشار مردم در این شهر با انتقاد از نفی یک‌جانبه پیش‌رفت‌های دولت‌های سابق از سوی برخی رسانه‌ها وجریان‌های سیاسی گفت: متأسفانه اخیرا اهانتی به انقلاب و ملت ایران شده و آن نفی دست‌آوردهای انقلاب از اول تا دوران اخیر است و این جفای بزرگی است.

رییس جمهور سابق ایران با اشاره به دوران 8 ساله سازندگی گفت: شخصیت هاشمی رفسنجانی و فداکاری او باعث شد که در بدترین موقعیت‌ها به ایشان اعتماد شود. هاشمی بعد از جنگ با مشکلات بسیاری کشور را اداره کرد و ندیده گرفتن این‌ها و انکار همه این فعالیت‌ها جفا به ملت ایران است و امیدواریم تمام این‌ها بررسی شود و یا «کارگروهی» تشکیل شود و خدمات انجام گرفته از ابتدای انقلاب تا کنون، نشان داده شود.

خاتمی در دفاع از عمل‌کرد 8 ساله دولت اصلاحات گفت: بنده نمی‌گویم که دولت اصلاحات اشکالی نداشته است، اما کارهای بزرگی هم در این دوران انجام شده که امروز مردم بهره‌اش را می‌برند.

نظرهای خوانندگان

به نظر من با هر روشی که هر رییس جمحوری باید روشی برای دولت انتخاب کند که فشار از روی دوش مردم بردارد چون 8سال جنگ توان آنها در برابر مشکلات را از دست داده ودیگر تحملشان به اتمام رسیده دولتمردان باید به این مهم توجه داشته باشند در غیر اینصورتب بر خورد مردم با آنها انفجاری خواهد شد

-- شهاب ، May 21, 2008 در ساعت 07:57 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)