تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

جاسبي:‌ فارغ التحصيلان به دانشجويان كمك مالي كنند

رييس دانشگاه ازاد اسلامي پيشنهاد كرد كه فارغ التحصيلان اين دانشگاه به دانشجوياني که مشکل مالي دارند كمك كنند.

به گزارش واحد مرکزی خبر، عبد الله جاسبي امروز در حاشيه همايش معاونان عمراني دانشگاه آزاد گفت: اگر تنها 10 در صد فارغ التحصيلان دانشگاه آزاد اسلامي از مجموع دو ميليون و 400 هزار فارغ التحصيل که وضع مالي خوبي دارند هرکدام يك ميليون تومان بدهند كه در مجموع 240 ميليارد تومان مي‌شود، مي‌توان آن را در قالب وام به دانشجويان اين دانشگاه پرداخت کرد.

جاسبی اضافه کرد : با اين کار کمک بزرگي به دانشجويان دانشگاه آزاد خواهد شد که البته اين هنوز در حد يك پيشنهاد است و اجرايي نشده است.

همچنين رييس دانشگاه ازاد اسلامي در خصوص همکاري اين دانشگاه با وزارت علوم ، تحقيقات و فن آوري گفت : بدنه دانشگاه آزاد ارتباط خوبي با وزارت علوم دارد و در اين خصوص بنده و دانشگاه آزاد هيچ مشکلي نداريم.

نظرهای خوانندگان

بکی باید پیدا بشه به خود فارغ التحصیلا کمک کنه
انسان ایرانی در به در عمری درس میخونه با چه استعدادهایی بعد هم ....بیکار.. الاف ...یا خیلی زرنگ باشه میتونه مثلا با رشته مدیریت بازرگانی تو شهرداری یا با رشته علوم سیاسی تو شرکتهای ماشین سازی .. کاشی سازی کار کنه؟ چرا چون ...
راه دو ر نریم مثل خودم
که با شاگرد اولی علوم سیاسی الان باید در سال اخر درسمو ول کنم تا شکم خواهرامو سیر کنم

-- حمید ، Dec 31, 2007 در ساعت 03:26 PM

پيشنهاد خوبي است اگر عملي شود كمك شايان توجهي به دانشجويان مي شود و دانشجو با دغدغه كمتري از لحاظ مالي به درس خواندن مشغول مي شود

-- سجاد محمد قاسم نژاد ، Jan 24, 2008 در ساعت 03:26 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)