تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

دیدار خاتمی با ناطق نوری

محمد خاتمی و علی اکبر ناطق نوری درباره انتخابات مجلس هشتم با یکدیگر دیدار کردند.

دیداری که سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان وعده داد به زودی درباره آن اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، عبدالله ناصری سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان درباره این ملاقات گفت: "موضوع تشکیل جبهه متحد میان اصولگرایان و اصلاح طلبان را یکی دو حزب از احزاب ائتلاف در دستور بررسی داخلی خود قرار داده‌اند."

ناصری افزود: "بحثی در شورای مرکزی ستاد ائتلاف در این مورد نشده و به نظر می‌رسد تا زمانی که درخواستی رسمی از سوی حداقل یک حزب رسمی اصولگرا به ستاد ائتلاف اصلاح طلبان نرسد در دستور کار شورای مرکزی قرار نخواهد گرفت. "

سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان گفت: "همانطور که قبلا گفته‌ایم شعار تشکیل جبهه متحد یا آشتی ملی اگر به منظور بهره برداری تبلیغاتی و انتخاباتی نباشد برای برون رفت از بحرانی که بزرگان و عقلای جبهه رقیب مانند آقای ناطق نوری که به آن اذعان کرده‌اند، حاضر به هر نوع گفت و گو و تعامل هستیم."

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر خبر دیدار ناطق نوری با سید محمد خاتمی که در روزهای گذشته بعضی از رسانه‌ها به آن اشاره کرده‌اند، گفت: "به زودی در مورد این خبر خبر رسانی خواهیم کرد."

محمد خاتمی و ناطق نوری رقبای اصلی یکدیگر در انتخابات دوم خرداد سال 76 بودند. انتخاباتی که از آن به عنوان مهمترین رخداد سیاسی ایران پس از انقلاب سال 57 یاد می شود. در آن انتخابات محمد خاتمی توانست رقیب محافظه کار خود را با اختلاف 13 میلیون رای شکست دهد.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)