تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

کارزار پليس دوبی عليه فحشا

مقامات پليس دوبی می گويند که يک هسته عمده فحشا را در هم کوبيده اند. به گزارش مطبوعات محلی دوبی، رويهم رفته ١٧٠ روسپی و ١٢ دلال که غالبا از چين بودند، در کنار ٦٥ مشتری عشرتخانه ها از کشور های مختلف به دست ماموران پليس افتاده اند.

رئيس نيروی پليس گفته است که اين نوع عمليات، نادر نيست، اما نتايج آن هميشه برای رسانه ها اعلام نمی شود.

ژنرال داهی خلفان تميم افزود که تصويب قانون مبارزه با قاچاق انسان در امارات متحده انگيزه انجام اين عمليات بوده است. ماه مارس گذشته نيروی انتظامی امارات متحده اعلام کرد که طی سال ٢٠٠٦ ميلادی حدود ٤٣٠٠ روسپی از دوبی اخراج شده اند.

روزنامه اميريتز تودی، چاپ دوبی، با استناد به سخنان ژنرال تميم می نويسد: "ما نمی قادر به تحمل اين نوع رفتار نيستيم که با اصول اخلاق بشری و باورهای مذهبی ما منافات دارد."

دوبی آزادترين امارت از ميان هفت امارت متحده عربی به شمار می آيد که با رواج تجارت سکس در آن شهرت دارد. فعالان کارزار مبارزه با قاچاق انسان می گويند که مقامات دوبی معمولا به دلايل اقتصادی در قبال تن فروشی رايج در اين شيخ نشين اغماض می کنند.

نظرهای خوانندگان

کی باورش می شه در مرکز فساد و فحشا، دوبی، که لاس وگاس رو تو جیبش گذاشته همچنین اقداماتی انجام بشه؟!!!
بالاخره محمود جان با سفرش یه اثراتی هم بر امرأ باید داشته باشه دیگه نه؟!

-- هادی ، Dec 5, 2007 در ساعت 05:25 PM

تو را به خدا هر چیز بی ربطی را به هم ربط ندهید. انگار این احمدی نژاد هر کاری بکند یک عده باید مخالفت کنند. یک عده می نالند چرا دختران ما به دوبی می روند. حالا می گویند چرا این باندها متوقف شده اند بالاخره کدوم ساز

-- مرتضی ، Dec 6, 2007 در ساعت 05:25 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)