تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

اسراییل: ایران به‌دنبال بمب است

اسراییل در واکنش به انتشار گزارش سرویس‌های اطلاعاتی هسته‌ای ایالات متحده در باره برنامه هسته‌ای ایران اعلام کرد که تهران همچنان به دنبال بمب اتم است.

ایهود باراک وزیر دفاع اسراییل گفت: "احتمالا ایران همچنان به دنبال ساخت بمب اتم است."
باراک به رادیو ارتش اسراییل گفت حتی اگر ایران همچنان که این گزارش می‌گوید برنامه نظامی خود را متوقف کرده باشد، اسراییل معتقد است این برنامه از سر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه باراک درباره اقدام نظامی احتمالی علیه ایران گفت: "چیزهای بسیاری درباره برنامه هسته‌ای ایران برای انجام وجود دارد. باید درنظر داشت که کلمات نمی‌توانند جلوی موشک‌ها را بگیرند. اقدام در حوزه تحریم‌هاو دیپلماسی و دیگر حوزه‌ها لازم است."

ایهود باراک وزیر دفاع و ایهود اولمرت، نخست‌وزیر اسراییل می‌گویند هفته گذشته که برای شرکت در کنفرانس آناپولیس به ایالات متحده سفر کرده بودند، در جریان این گزارش قرار گرفته‌اند.

"ضربه سخت به اسراییل"
در همین حال روزنامه پرتیراژ یدیعوت آحارونوت چاپ اسراییل امروز نوشت: "این گزارش ضربه دردناکی به سیاست اسراییل است، سیاستی که در تلاش بوده جهان را ترغیب کند پیش از آن که ایران به نقطه غیرقابل بازگشت برسد، باید مسئله ایران فورا حل شود." این روزنامه می‌افزاید با این گزارش "فوریت اعمال تحریم‌ها نیز " کمرنگ‌تر خواهد شد.

یدیعوت آحارونوت در ادامه با اشاره به داستان چوپان دروغگو می‌نویسد: "افزون بر ایران اعتبار اسراییل در کمپین علیه ایران می‌تواند آسیب ببیند. وقتی ما فردا فریاد بزنیم گرگ! گرگ! کمتر باور خواهدشد."

ایهود اولمرت نخست‌وزیر اسراییل نیز در واکنش به این گزارش گفت: "ضرورت دارد تلاش‌هایمان را به همراه دوستان آمریکایی‌‌مان ادامه دهیم تا از دستیابی ایران به جنگ‌افزارهای غیر متعارف جلوگیری کنیم."

نظرهای خوانندگان

باز هم این حرفهای مسخره اسرائیلیها و بوش من را یاد آن جوک معروف "دیگه گو...دی؟" می اندازه . چون ایران فکر کنم اگه بمبم نخواد بسازه احتمالا سرویسهای امنیتی اسرائیل و آمریکا یه بمب بهش هدیه می کنند تا بعد بتونن نقشه های احمقانه شون رو عملی کنند.

-- مانی ، Dec 5, 2007 در ساعت 11:59 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)