تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

بسته شدن 119 بنگاه معاملات ملكي در تهران

رييس اتحاديه مشاوران املاك اعلام کرد: در دو ماه اخير حدود 119 بنگاه معاملات ملكي در تهران به دليل تخلفات پلمپ شده‌اند كه پس از رسيدگي به پرونده‌هاي آن‌ها و گرفتن تعهدات در صورت عدم تكرار تخلف مربوطه مي‌توانند مجدد فعاليت خود را آغاز كنند.

او نگفت که چه مرجعی و براساس تخلفی این بنگاه‌ها تعطیل شده‌اند. به گزارش ایسنا، مصطفي قلي‌خسروي ضمن اعلام این خبر گفته است؛ ركود فصلي با سياست‌هاي دولت در اجراي طرح زمين‌هاي 99 ساله و فروش خانه‌هاي سازماني موجب شده تا بنگاه‌داران در وضعیت نابسامانی قرار بگیرند.

رييس اتحاديه مشاوران املاك در پايان خاطرنشان كرده که: هر قدر قيمت مسكن پايين بيايد رونق بيشتري در كار مشاوران املاك رخ مي‌دهد و ما از اين امر استقبال مي‌كنيم و در حال حاضر با توجه به تعاملاتي كه با وزارت مسكن و شهر‌سازي داريم در جهت سياست‌هاي دولت براي كاهش قيمت مسكن حركت مي‌كنیم.

نظرهای خوانندگان

بنگاه داران ملكي عامل بسيار موثر در افزايش قيمت ها هستند در واقع حقيقت در آن فضاها كم رنگ و از افراد كم تجربه در خريد مسكن سو استفاده كرده و جيب آنها را به نفع خود خالي ميكنند واقعا در كنار بقيه مسائل در امور مسكن بايد بطور موازي يك فكر اساسي براي كوتاه كردن هميشگي دست آنها از سواستفاده گري نمود

-- بدون نام ، Jan 4, 2008 در ساعت 08:31 AM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)