تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

احمدی‌نژاد: هیچ امتیازی نمی‌دهیم

محمود احمدی‌نژاد که در قالب سفر های استانی به اردبیل که زمانی استاندار آنجا بوده رفته است، در سخنانی درباره پرونده اتمی ایران بار دیگر از موضع ایران مبنی بر عدم امتیاز دهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ایران است و اگر امروز کوچک‌ترین امتیازی به آنها بدهیم این یک رویه می‌شود."

وی با بیان اینکه "انرژی هسته‌ای حق ماست و امروز آن را در اختیار داریم و هیچ کس هم نمی‌تواند آن را از ما بگیرد"، گفت: "اما چرا آنها حرف‌های بی‌ربط می‌زنند؟ چرا اخم می‌کنند و تهدید می‌کنند؟ ملت ما بدانند موضوع هسته‌ای تمام شده است، آنها می‌خواهند با تبلیغات ولو یک امتیاز کوچک از ما بگیرند، مثلاً ما به آنها بگویم تا 4 سال دیگر از اینجا جلوتر نمی‌رویم یا سالی فقط این اندازه جلو می‌رویم."

وی در ادامه افزود: "اگر امروز یک امتیاز بگیرند، می‌شود مبنای حقوقی و می‌خواهند تهدید ‌کنند و امتیاز بگیرند اما بدانند ملت ایران که تا امروز ایستاده است، باز هم خواهد ایستاد و کوچکترین امتیازی به هیچ قدرتی نخواهد داد. آنها هم باید متوجه باشند، بیدار شوند، اگر بخواهند از سقوط و اضمحلال خود جلوگیری کنند باید برگردند به عدالت و رعایت حقوق ملت‌ها، بدانند ملت ایران مصمم‌تر از هر روز به حرکت خود ادامه خواهند داد."

این نخستین بار نیست که رییس‌جمهوری ایران در آستانه تصمیم‌گیری کشورهای ۱+۵ در باره تشدید فشارها این گونه موضع‌گیری می‌کند.

نظرهای خوانندگان

بله، کار درستی هم می کند که این طور موضع می گیرد. تا به حال هر چه گفته همان شده! بی جهت نیست که جمیع عقلا و حکمای چارگوشۀ دنیا را انگشت به دهان گذاشته! حالا دیگر همه فهمیده اید که آن هالۀ نورانی دروغ نبوده است!

-- منصور ، Nov 21, 2007 در ساعت 04:51 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)