تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

درخواست ۵۰ نماینده برای بررسی طرح فروش بنزین آزاد

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از درخواست 50 نفر از نمایندگان مبنی بر در اولویت قرار گرفتن بررسی بند "و" تبصره 13 مربوط به عرضه بنزین آزاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی تمدن در این باره گفت: "بیش از 50 نفر از نمایندگان مجلس طی درخواستی از رییس مجلس خواستند که بند "و" تبصره 13 بودجه سال 86 کل کشور مربوط به عرضه بنزین آزاد و تعیین قیمت آن توسط دولت در اولویت دستور علنی مجلس قرار گیرد."

وی افزود: "چنانچه این درخواست مورد توجه قرار گیرد این طرح خارج از نوبت در مجلس بررسی خواهد شد."

طرح یک فوریتی مربوط به بند "و" تبصره 13 قانون بودجه حدود 2 ماه پیش در کمیسیون‌های برنامه و بودجه و انرژی به عنوان کمیسیون‌های فرعی و اصلی تصویب شده ولی تا کنون از طرف هیات رییسه مجلس در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار نگرفته است.

با تصویب طرح یک فوریتی مربوط به بند "و" تبصره 13 دولت مکلف شده علاوه بر توزیع بنزین سهمیه‌بندی بنزین آزاد نیز در اختیار مردم قرار دهد و قیمت بنزین آزاد را نیز تعیین کند.

نظرهای خوانندگان

خجالت هم خوب چیزی یه ....جالب اینه که وقتی یکی پررو و بی شعور باشه و کسی هم بهش چیزی نگه ...هی پر رتر و بی شعور تر می شه این در مورد ادم ها صدق می کنه و روانشناسی هم ثابت کرده اینو و تجربه هم ...در مرود دولت ها هم صدق می کنه و تاریخ هم نمونه های زیادی می تونه نشونمون بده....حالا...
بگذریم ...

-- یارو ... ، Nov 22, 2007 در ساعت 02:07 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)