تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

مجلس ایران ۱+۵ را تهدید کرد

عضو هیات رییسه مجلس، کشورهای ۱+۵ را تهدید کرد که در صورت تصویب قطعنامه تحریم جدید، مجلس دولت را از همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی منع خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده همدان در این باره تصریح كرد: "اگر بخواهند ایران را تحریم كنند و یا قعطنامه‌ای صادر كنند، جمهوری اسلامی ایران همه امكانات خود را برای تجدید نظر در همكاری‌ها با آژانس به كار می‌گیرد و مجلس نیز با بكارگیری امكانات خود دولت را ملزم خواهد كرد كه در همكاری با آژانس تجدید نظر كند."

پنج عضو دایم شورای امنیت سازمان ملل بعلاوه آلمان درباره اعمال دور سوم تحریم‌ها بر ایران تصمیم خواهند گرفت.

نظرهای خوانندگان

Ahmadinejad mikoyad thrimha hich asari bar Iran nadarad ,pass chera machlec inghadar negrane thrimha hastand

Ali

-- Ali ، Nov 18, 2007 در ساعت 03:25 PM

نكته مهمي كه در صحبتهاي اين نماينده مجلس نهفته شده اين است كه او در لفافه ميخواهد بگويد در صورت جنگ احتمالي ، ايران واكنش نظامي نشان نخواهد داد (البته بعيد است)

-- بدون نام ، Nov 19, 2007 در ساعت 03:25 PM

مجلسي ها هم براي جا نماندن از قافله فرار به جلو را از مقتدي احمدي نژاد فرا آموختند.
تبريك و تسليت

-- بدون نام ، Nov 19, 2007 در ساعت 03:25 PM

متن گزارش با تیتر ان هماهنگی ندارد !! شاید منظور این عضو هیات رییسه مجلس ان بوده که
»» جمهوری اسلامی ایران همه امكانات خود را برای تجدید نظر در همكاری‌های * دانشگاهها و مراکز تحقیقاتی علمی * خود در ایران با همتایان انان در کشورهای عضو گروه ۵ + ۱ را بکار خواهد گرفت و نه ( سازمان انرژی اتمی ) و مجلس نیز با بكارگیری امكانات خود دولت را ملزم خواهد كرد كه در همكاری با انان تجدید نظر كند !! و در نتیجه از این راه ضربه های سهمگینی به پیکره برخورداری انان از دنیای علم و صنعت کشورمان !! که به یمن اجرای سیاستهای خارجی و داخلی دولت جمهوری اسلامی که یا فعالانشان در ایران در جا میزنند ! و یا در کشورهای پیشرفته مشغول به کار میباشند ! بصورت جبران نا پذیری خسارت وارد اوره شود ! تا پس از این به فکر تحریمهای تازه بر علیه منافع کشورمان و نه * انان * !! بر نیایند !!.
داوید.

-- داوید ، Nov 19, 2007 در ساعت 03:25 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)