تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

واکنش قوه قضاییه به سخنان وزیر اطلاعات درباره موسویان

قوه قضاییه از زبان رییس کل دادگستری استان تهران به سخنان اخیر وزیر اطلاعات درباره محرز بودن جرم جاسوسی حسین موسویان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، علیـرضـا آوایــی درباره اظهارات اخیر مطرح شده درخصوص پرونده موسویان که از سوی مسئولان قوه مجریه از وی به عنوان "جاسوس هسته‌ای" نام برده می‌شود، گفت: "در مورد پرونده‌هایی که جنبه امنیتی دارند، معمولا وزارت اطلاعات تشکیل پرونده می‌دهد اما بنا نیست تصمیم را هم وزارت اطلاعات بگیرد بلکه این قاضی است که باید رای نهایی را صادر کند. اگر این گونه نبود قانون اجازه می‌داد وزارت اطلاعات، رای هم صادر کند."

آوایی گفت: "برداشت وزارت اطلاعات در مورد این پرونده دید کارشناسی آنهاست که محترم است. اما قاضی باید دلایل و مدارک ارایه شده را بررسی کند و بر مبنای شرافت قضایی خود اتخاذ تصمیم کند که در غیر این صورت، کشور آسیب خواهد دید و فلسفه وجود قضات زیر سئوال می‌رود و قضاوت معنا پیدا نخواهد کرد."

وزیر اطلاعات: موسویان جاسوس است

نظرهای خوانندگان

قاضی هم یکی دیگر از اینهاست !. تازه اگر که او خیلی هم با خدا باشد ! برای انکه گناه متهم / محکوم ؟! را بگردن نگیرد برای صدور رای تسبیح میاندازد !! . گناهکار هست ! کناهکار نیست ! گناهکار ........ .
داوید.

-- Daveed ، Nov 18, 2007 در ساعت 11:51 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)