تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

دستگیری "جاسوسان دیگر" در پرونده هسته‌ای

قربانعلی دری‌نجف‌آبادی دادستان کل جمهوری اسلامی در اشاره به اعلام صریح وزیر اطلاعات درباره جاسوس بودن حسین موسویان روز پنجشنبه گفت: "در خصوص پرونده حسین موسویان عضو سابق تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای، تنها مقامات قضائی باید نظر بدهند."

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، دادستان کل جمهوری اسلامی که به شهر گرگان سفر کرده است روز پنجشنبه گفت "باید در این زمینه با توجه به مستندات و ادله لازم و کافی دادگاه حکم نهائی را بدهد."

این در حالی است که محسنی اژه‌ای وزیر اطلاعات دولت احمدی‌نژاد صراحتاً گفته بود که جاسوسی حسین موسویان، سرپرست سلبق تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی در پرونده هسته‌ای، اسناد و مدارک محرمانه را در اختیار دولت بریتانیا گذاشته است.

دری نجف آبادی اگر چه در اظهارات امروز خود در گرگان بدون رد کردن گفته‌های محسنی اژه‌ای به‌نوعی دربرابر اظهارات او موضع گرفته است، اما به گزارش ایرنا تصریح کرده است که "تاکنون افراد دیگری هم در زمینه جاسوسی هسته‌ای شناسائی و دستگیر شده‌اند." دادستان کل جمهوری اسلامی درباره این که این افراد چه کسانی هستند یا در چه مقامی بوده‌اند چیزی نگفته است. او همچنین اطلاعی درباره این که پرونده این افراد در چه مرحله‌ای است ارایه نکرده است.

نظرهای خوانندگان

این سر و صداها برای انستکه در گیریهای پنهانی جناحهای مختلف که شدیدأ رواج دارد را به نحوی بنمایش قدرت نمائی بین انان مبدل سازد تا برای طرفداران انان که رای دهندگان فردا خواهند بود مشخص سازد که براستی چه کسی» صاحب خانه « است !! و موسویان و غیره نیز مانند توپهای والیبالی هستند که یک مرتبه از این جهت با » سرو « توی سرشان میزنند و به اینور و انور پرتابشان میکنند ! و یک مرتبه هم از ان جهت !!.
داوید

-- Daveed ، Nov 16, 2007 در ساعت 05:55 PM

Hametan drogh mikoid. Jang ber sare ghodrat ast

Ali

-- Ali ، Nov 16, 2007 در ساعت 05:55 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)