تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

سپاهان باخت و به جام باشگاه‌های جهان رفت

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مجموع دو بازی رفت و برگشت در برابر اوراواردز ژاپن با نتیجه سه بر یک شکست خورد و به مقام نایب‌قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسید.

در بازی برگشت که عصر امروز در سایتاما، ورزشگاه خانگی اوراواردز انجام شد، تیم سپاهان با حساب دو بر صفر مغلوب حریف خود شد و با احتساب نتیجه مساوی یک - یک در بازی رفت در اصفهان، قهرمانی آسیا را از دست رفته دید و به نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

تیم سپاهان در بیشتر دقایق این دیدار، توپ و میدان را در اختیار داشت؛ اما نتوانست از فرصت‌های متعدد خود برای گل‌زنی استفاده کند و بر روی دو اشتباه فردی بازیکنان خود، دو بار دروازه‌اش گشوده شد.

لوکا بوناچیچ، سرمربی صرب تیم سپاهان "بدشانسی" را عامل شکست تیمش در این دیدار دانست و از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد. بوناچیچ گفت: "مطمئنم اگر یک بار دیگر با اوراوا روبه‌رو شویم، این تیم را شکست می‌دهیم."

با وجود ناکامی سپاهان در کسب مقام قهرمانی، این تیم اواخر آذرماه در جام باشگاه‌های جهان به عنوان نماینده آسیا حضور خواهد داشت. چرا که ژاپن، میزبان دائمی جام باشگاه‌های جهان، یک نماینده در این مسابقات دارد و با قهرمانی تیم اواراواردز این کشور در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا، این فرصت به سپاهان رسیده تا در این مسابقات حضور یابد.

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)