تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

دیدار سفیر هلند با هاشمی شاهرودی

رادینک فان فونهافن، سفیر هلند در تهران، با آیت الله شاهرودی دیدار و گفتگو کرد.


به گزارش ایرنا، رییس قوه قضاییه ایران در این دیدار با انتقاد از برخی کشورهای اروپایی برای پناه دادن به گروه تجزیه‌طلب "الاحواز" و نیز سازمان مجاهدین خلق، این کشورها را متهم به برخوردی دوگانه با پدیده تروریسم کرد.

پارلمان هلند به تازگی از وزیر خارجه این کشور درباره سرنوشت المنصوری یکی از سران گروه تجزیه طلب "الاحواز" که شهروند هلند نیز است، از وزیر خارجه این کشور توضیح خواسته بود.

در همین حال ماه جاری میلادی، عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه ایران در یک سفر ناگهانی به هلند با نمایندگان پارلمان گفتگو کرد و آنها را در جریان وضعیت المنصوری قرار داد.

هاشمی شاهرودی در دیدار با سفیر هلند گفت: "مگر تروریست بد و خوب داریم که آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از عناصر وابسته به جریانات تروریستی علیه ایران‌حمایت می کنند."

رییس‌قوه قضاییه ایران افزود: "آن دسته از کشورهایی که به هرنحوی به عناصر وابسته به گروهک‌های تروریستی کمک نمایند، در جرائم آنها شریک هستند."

از سوی دیگر ایران هفته گذشته اعلام کرد که دو شهروند افغان را به اتهام تجاوز به یک زن هلندی در ساوه به دار آویخته است. اجرای این حکم نیز با انتقاد سفارتخانه هلند مواجه شد.

نظرهای خوانندگان

از همان دورانهاى دور تاريخ كشور مان ايران ، خيانت و وطن فروشى هم وجود داشته ... حالا اين يكى هم كه با دلار هاى بادآورده ء نفتى شيوخكهاى تازه به دوران رسيده و سياستهاى تجزيه طلبانهء غربيها ، كوك شده و كر كرى ميخواند . . . به هر حال اميدوارم كه هر چه زودتر خبر دار شويم كه جمهورى اسلامى وى را ... كرده . حداقل اين يك كار حكومت ملاها درست خواهد بود !
مهران / آمستردام

-- مهران / هلند ، Nov 11, 2007 در ساعت 09:59 PM

اقا مهران عزیز،
خیانت و وطن‌فروشی؟! در کدام محکمه‌ صالح خیانت این آقای المنصوری ثابت شده‌ است؟ آیا در ایران محکمه‌ عادل هم هست؟ شما پرونده‌ این متهم را دیده‌اید که‌ اینچنین از اعدامش شادی می کنید؟ ناسیونالیسم کوری که‌ از اعدام مخالفان بدون محاکمه‌ و امکان برخورداری از ابتدایی‌ترین حقوق متهمین حمایت کند، چیزی نیست جز همان فاشیسم که‌ یهودیان را و یا مخالفین را بهر دلیلی تصفیه‌ فیزیکی می‌کرد. المنصوری و هرکسی در زندانها و محاکم جمهوری اسلامی مستحق اعدام نیستند. امیدوارم آقای المنصوری بزودی آزاد شده‌ و به‌ هلند و خانه‌اش برگردد.

-- راهی ، Nov 11, 2007 در ساعت 09:59 PM

سلام مهران ها . سلام راهي ها. اما راهي جان چه خوش گفتي: فاشيسم مدافع قلع و قمع كور است.
دمت گرم و حق گو تر باد.

-- بدون نام ، Nov 11, 2007 در ساعت 09:59 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)