تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

ابراز نگرانی رسمی اصلاح طلبان از رد صلاحیت‌ها

ائتلاف اصلاح طلبان از زبان سخنگوی این ائتلاف نسبت به رد صلاحیت‌های گسترده در آستانه انتخابات مجلس هشتم ابراز نگرانی کرد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان در این باره گفته است که "در نشست ستادهای استانی ائتلاف که با حضور سيدمحمد خاتمی برگزار شد، عموم استان‌ها نگرانی جدی خود را از چگونگی بررسی صلاحيت‌ها به عنوان يک دغدغه اجتماعی که مردم استان‌ها دارند با توجه به تجربياتی که در مجلس هفتم به دست آوردند، عنوان کرده اند."

عبدالله ناصری گفت: "دغدغه ديگری که در اين نشست از سوی ستادهای استانی در مورد آن بحث و بررسی شد، عدم برخورداری عادلانه در استفاده از رسانه‌ها و همراهی بخشی از رسانه ملی با جريان رقيب بود. سئوال جدی اين است که چرا ملاقات نمايندگان ستاد ائتلاف با رييس سازمان صدا و سيما هيچ نتيجه‌ای نداشت. علی‌رغم اظهارات صريح آقای ضرغامی در آن ديدار، نه تنها روند مثبتی در اين زمينه طی نشده بلکه بسياری از استان‌ها معتقد بودند عملکردهای بخش استانی اين رسانه جانبدارانه‌تر شده است."

ناصری افزود: "يکی ديگر از دغدغه‌های جدی استان‌ها نگرانی اقوام نسبت به انتخابات خصوصا برخی مناطق قوم‌نشين با توجه به تجربه‌ای که از ابطال نتايج انتخابات برخی از حوزه‌ها در انتخابات مجلس هفتم داشتند، بود. به هر حال بايد به اين نکته توجه کرد که اقوام در درون کشور جزيی از آن کشور و ملت محسوب می‌شوند و بايد به آرای آنها احترام گذاشت."
د

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)