تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

برندگان قرعه کشی نظرسنجی زمانه مشخص شدند

ده برنده قرعه کشی تازه ترین نظرسنجی زمانه مشخص شدند.

نظرسنجی رادیو زمانه از نیمه سپتامبر به مناسبت گذشت یک سال از آغاز به کار زمانه در دسترس علاقه مندان بود و در مجموع 760 نفر پرسشنامه آن را پرکردند.

براساس این نظرخواهی شرکت‌کنندگان نظرات خود را در مورد بخش‌های مختلف سایت و رادیو، نقاط قوت و ضعف، برنامه‌های رادیویی و مطالب وب‌ سایت زمانه اعلام کردند. نتیجه ای نظرسنجی بزودی منتشر خواهد شد.

اسامی همه کسانی که در این مسابقه شرکت کرده‌اند، براساس بخش نخست شناسه ایمیل آنها مشخص شد.

مراسم قرعه‌کشی برندگان این مسابقه، در برنامه رادیویی پنجشنبه 8 نوامبر و با حضور ابراهیم نبوی برگزار شد و ده نفر در قرعه‌کشی برنده شدند. شناسه ایمیل این برندگان عبارت است از :
a.h.farhang

saremi.reza

footimoo

rezamay80

mahdy1384

arnavaaz

koorani000

eghtesadnia

saghbari

fares_sani

رادیو زمانه طبق اعلام قبلی به برندگان داخل کشور مبلغ صدهزارتومان و به برندگان خارج از کشور صد دلار بابت خرید کالای فرهنگی (کتاب و فیلم و موسیقی) پرداخت می‌کند.

با تک تک برندگان از طریق ایمیل تماس گرفته خواهد شد و تا آخر سال 2007 فرصت دارند شماره حساب خود را اعلام کنند تا مبلغ جایزه به حسابشان واریز شود. در صورتی که یک هفته پس از اعلام برندگان ایمیلی از زمانه دریافت نکردند می توانند با زمانه تماس بگیرند و یا در بخش کامنت همین صفحه پیام بگذارند.

نظرهای خوانندگان

اينها همه ايميل فاميلهاي نبوي است اين است دمكراسي اين است قرعه كشي اين است اين همه ادعا .اين است گردونه چرخاندن .منم مي خوام.

-- سيد غلام رضا هوسيان ، Nov 10, 2007 در ساعت 06:01 PM

Hi,
Did you send out the email cause I haven't recieved any news yet.
btw, I' don't have any relation with Nabavi at least till now :D

-- reza ، Nov 12, 2007 در ساعت 06:01 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)