تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

"یکی از دانشجویان امیرکبیر مفقود شد"

خبرنامه امیر کبیر از مفقود شدن یکی از دانشجویان این دانشگاه خبر داد. بنا بر این گزارش، معصومه منصوری، یکی از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، از روز پنج شنبه ۳ آبان که توسط بازپرسی دادگاه انقلاب به منظور تحویل گرفتن وسایل پدرش فراخوانده شده بود، مفقود شده است.

mansoori.jpg

به نوشته خبرنامه امیرکبیر، محمدعلی منصوری، پدر این دانشجو، اوایل شهریورماه سال جاری به دلایل نامعلومی بازداشت شد که پس از آن خانواده وی مرتبا پیگیر وضعیت او بودند.

این گزارش می‌افزاید، در پیگیری های متعددی که خانواده منصوری در خصوص وضعیت پدرشان از طریق دادگاه انقلاب داشتند، بارها از سوی متین راسخ، بازپرس شعبه ۱ دادگاه انقلاب، تهدید به دستگیری و برخورد شده بودند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر، مامورین وزارت اطلاعات همچنین از زمان دستگیری محمدعلی منصوری بارها با این خانواده تماس گرفتند و آنها را از پیگیری وضعیت پدرشان و اطلاع رسانی در این خصوص منع کرده بودند.

برپایه این گزارش، مامورین این وزارتخانه همچنین طی تماسی که روز دوشنبه، ۲۹ مهرماه، با معصومه منصوری داشتند از وی خواسته بودند در تجمع اعتراض آمیز "ستاره ها در اوین" که روز سه شنبه ۳۰ مهر، در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، شرکت نکند.

خبرنامه امیرکبیر همچنین می‌ افزاید شنیده‌ها حاکی از آن است که پس از بازداشت معصومه منصوری، مامورین وزارت اطلاعات به منزل برادر وی مراجعه کرده و او را تهدید کردند در صورت انتشار خبر دستگیری خواهرش، وی و همسرش را نیز دستگیر خواهند کرد. مامورین همچنین آن ها را تهدید کردند که خبر دستگیری را به وکیل او، عبدالفتاح سلطانی ندهند و به وی اطلاع دهند که خواستار وکالت خواهرش نیستند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر در مدت ۱۰ روزی که از مفقود شدن معصومه منصوری می گذرد، مسئولین دادگاه انقلاب و وزارت اطلاعات اجازه هیچ گونه تماسی را به این دانشجوی با خانواده‌اش نداده اند و در حال حاضر خانواده این دانشجو در خصوص وضعیت فرزندشان در بی خبری کامل به سر می برند. برخی منابع خبری از نگه داری این دانشجو در بند ۲۰۹ زندان اوین خبر داده اند.

معصومه منصوری دانشجوی ورودی ۸۳ رشته علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر است که در سال ۸۴-۸۵ عضو شورای صنفی دانشکده ریاضی و مسئول واحد علمی شورا بوده است. معصومه منصوری هیچ گونه رابطه خانوادگی با احسان منصوری، دیگر دانشجوی در بند دانشگاه امیرکبیر، ندارد.

نظرهای خوانندگان

خلاصه ایران شده مثل هایتی زمان ژان کلود دوالیه و یک مشت گانگستر دارند مثلا حکومت میکنند.

-- احمد ، Nov 3, 2007 در ساعت 06:41 PM

در خبرها امده بود که درامد مافیای ایتالیا در سال ۱۲۰ میلیارد دلار است !!. در مقایسه جمعیت و در امدهای رو و زیر زمینی ان کشور با ما که هیچ است در مقابل با انچه ما هستیم و داریم ! فکر میکنید در امد ماقیای ایرانی که از طریق سهامدارانش !! در دستگاههای دولتی بر همه چیز و همه کس سلطنت میراند چه رقمی را نشان میدهد ؟!؟!. حدثتان درست نیست ! هنوز هم خیلی بیشتر از رقمهاست که خیلی هم سخاوتمندانه ارائه داده اید !!. ولی چگونه میتوان چنین در امدهائی را انبار کرد ! تنها با سر گرم کردن مردم به مسائلی که هیچ گونه نقشی در انان نداشته اند و اوردن داستان دنباله دار پر از رمز و راز و دراماتیک بازداشت شدگان و زندانیان و اعدامیها و تبعیدیها از طریق وسائل ارتباط جمعی منتسب به خودشان که ضمنأ درسی هم باشد برای انانیکه احتمالأ هوس میکنند از کله شان بوی قرمه سبزی بمشام برسد !!.
داوید.

-- Daveed ، Nov 4, 2007 در ساعت 06:41 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)