رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۸۶

"سفر ناگهانی وزیر خارجه روسیه به تهران"

خبرگزاری فرانسه به نقل از مقامات ایرانی که نامی از آنها نمی‌برد گزارش می‌دهد که سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه امروز، سه شنبه برای گفتگو با محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهوری ایران به تهران می‌آید. هنوز خبری درباره موضوعات مورد بحث در این دیدار احتمالی منتشر نشده است.

ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه، دو هفته پیش در کنفرانس کشورهای ساحلی دریای خزر حضور یافت و با رهبر و رییس‌جمهوری ایران دیدار کرد.

علی لاریجانی، دبیر مستعفی شورای امنیت ملی ایران پس از دیدار پوتین اعلام کرد که رییس‌جمهوری روسیه درباره پرونده هسته‌ای ایران پیشنهادی را مطرح کرده است. سخنی که یک روز پس از آن از سوی محمود احمدی‌نژاد تکذیب شد.

نظرهای خوانندگان

ای گروهی برگ چرکين تار چرکين پود
يادگار خوشک سالی های گردآلود
هيچ بارانی شما را شست، نتواند!
آری اين را اخوان ثالث گفته و نوشته، در مورد مردم خوبآلوده ی ايران است. ولی او نيست تا ببيند که گردآلودی و خوابآلودگی و بی همتی مردم ايران از آنچه او هم تصور می کرده در گذشته است. اينهمه هشدار ی که از هر سو به اين مردم داده می شود ولی اين مردم وبا زده ی بيمار، مسلمان مومن را کک هم نمی گزد. مسافرتهای پوتين و لاوروف و البرادعی و هشدار های آمريکا حتا خاک و سنگ را هم بيدار کرده است ولی اين مردم بيدار نمی شود. مکتب انتظار!! انتظار بمبهای آمريکا چنانکه کس ديگری هم در همين سايت نوشته! بمبهايی که بيست هشت سال است هر صبح و شام حکومت اسلام ناب محمدی و روحانيت شيعه اعم از اصولگرا و اصلاحطلب بر منبر و محراب و مسجد و حسينيه و بر بام ايران برای مردم سفارش داده اند! آری اين بمب ها به زودی بر زمين و هوای ايران زمين نعره های مرگبار سر خواهند داد و از آنها و کشته هايشان پشته ی ذغال خواهند ساخت. وقوع زلزله را پيش از رسيدن حتا حيوانات هم به سر و صدا و فرياد وا می دارد ولی مردم ايران را نه! اين مردم عادت دارد که با « ملت شرف ايران» با « ملت غيور ايران» با « ملت قهرمان ايران » با «ملت هنرمند ايران» و... خوانده شدن تحميق شود. و متاسقانه کسی نيست که به او بگويد آن غيرتت کجا رفته که از خانه بيرون بيايی و جرثومه ی فساد و تباهی و اعتياد و آدمکشی و شکنجه و ترور و ترور پروری و تجاوز در زندان و جنگ و خونريزی بيست و هشت ساله را، اين حکومت جهل و جهالت را، اين اسلام ناب محمدی را از سر سفره ی فرهنگ و تمدن و ماديات و معنويات ايران بيرون کنی و جنگ را هم از خودت دور! و حاشا حاشا که از خانه بيرون آمدن و آخوند را از صحنه بيرون کردن هر قدر هم هزينه داشته باشد از يک هزارم بل يک مليونيم خسارت حمله ی آمريکا به ايران کم هزينه تر خواهد بود! شما را به خدا از خانه بيرون شويد فردا خيلی دير است.
معصومه دانشجو از تهران

-- معصومه دانشجو از تهران ، Oct 30, 2007 در ساعت 09:03 AM