رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۸۶

بیانیه در حمایت از رادیو زمانه

پنج تن از شخصیت های ایرانی هلند با انتشار بیانیه ای از رادیو زمانه به عنوان رسانه ای مستقل حمایت کرده اند.

هاله قریشی از چهره های برجسته ایرانیان هلند به همراه فروغ نیری، بیژن مشاور، سپهر یوسفی و جهان ولیان پور که از فعالان سیاسی و اجتماعی، اعضای احزاب و استادان دانشگاه های هلند هستند در نامه خود به روزنامه فولکس کرانت نوشته اند که رادیو زمانه رسانه است و نمی تواند رفتار احزاب سیاسی را داشته باشد.

روزنامه هلندی فولکس کرانت در گزارشی که ترجمه متن آن در سایت زمانه نیز آمده است بر اساس مصاحبه با پنج نفر از اعضای دو گرایش سیاسی مخالف با جمهوری اسلامی نوشته بود که برنامه های زمانه همسو با حکومت ایران و حمایت مالی از آن اتلاف سرمایه است.

امضا کنندگان نامه که برخی از آنها از اعضای هیات نظارت رادیو زمانه اند می گویند بر پابه آمار و نظرسنجی های موجود، رادیو زمانه در ارتباط با مخاطبان خود رشد قابل توجهی داشته است. آنها همچنین خواستار ادامه حمایت از این رسانه شده اند.

واکنش تریتا پارسی به مقاله فولکس کرانت

نظرهای خوانندگان

دوستان عزیز زمانی یک بیانیه ارزش حقوقی دارد که از طرف شخصیت های مستقل صادر شده باشد نه اینکه برخی! از آنها از اعضای هیئت نظارت رادیو زمانه باشند. حالا که مشخص کرده اید برخی از انها لطفا تعداد این برخی ها را هم مشخص کنید تا ببینیم چند نفر از پنج نفر مستقل هستند.
------------------------
زمانه: اعضای هیات نظارت اصولا شخصیت های مستقلی هستند و کار نظارت خود را داوطبانه انجام می دهند. بجر خانم نیری که از اعضای قدیمی هیات هستند آقایان مشاور و ولیان پور همین هفته پیش به عضویت هیات درآمده اند. یعنی درست پس از انتشار مقاله فولکس کرانت. باقی اعضا هلندی هستند.

-- rasoolzadeh ، Oct 18, 2007 در ساعت 10:58 PM

بجای توجه به انتقادات آدمها در مقابل مصاحبه یک روزنامه آزاد قشون کشی میکنید آنهم در فرهنگ عقب مانده به رخ کشیدن مقام و مدرک افراد؟ آقای جامی لطفا ممکن هست بهمان شیوه ای که مصاحبه شوندگان با فولکس کرانت را سابقه تراشی کرده و مارک زدید سابقه این حمایت کنندگان و مارک آنها را هم مشخص کنید. اگر نمیدانید کسانی هستند از جمله من که خوب می دانند و بدانید با معیارهای شما اصلا نتیجه جالبی نخواهد داشت.

-- علی ، Oct 18, 2007 در ساعت 10:58 PM