رادیو زمانه

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۸۶

بازی استقلال و پرسپولیس ‪ ۱۷‬زخمی و یک كشته داد

بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس كه عصر یكشنبه در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران برگزار شد، ‪ یک نفر كشته و ۱۷‬ نفر زخمی بر جای گذاشت.


تماشاگران بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی

به گزارش ایرنا، علی‌پور مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، در این باره گفت: «پس از پایان بازی دو تیم پرطرفدار پایتخت، بر اثر ازدحام جمعیت برای خروج از مجموعه ورزشی یكصد هزار نفری آزادی، به علت ازدحام جمعیت، این حادثه به وقوع پیوست.»

علیپور افزود: «تنها قربانی این حادثه، جوان ‪ ۱۶‬ساله‌ای بود كه بر اثر سقوط از پل عابر پیاده جان سپرد.»

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، گفت: «‪ ۱۶‬نفر از ‪ ۱۷‬نفر مصدوم این حادثه، پس از درمان سرپایی در بیمارستان‌های تهران، ترخیص شدند.»

وی حال یكی از مصدومان این حادثه را «وخیم» گزارش كرد و افزود: «به علت شدت صدمات وارده، این مصدوم همچنان در بیمارستان رسول اكرم تهران بستری است.»


عکس از فارس

بازی عصر روز یكشنبه استقلال و پرسپولیس با نتیجه تساوی یک بر یک، به پایان رسید. این بازی را بیش از یكصد هزار نفر در زمین بازی فوتبال یكصد هزار نفری آزادی تماشا كردند.

این برای نخستین بار نیست که تماشاچیان هنگام خروج از ورزشگاه آزادی جان می سپارند. در روز پنجم فروردین 1384 پس از بازی ایران و ژاپن در ورزشگاه آزادی هنگام خروج تماشاچیان، هفت نفر کشته و چندین نفر زخمی شدند.

نظرهای خوانندگان

یک رویا ! اگر که این صد هزار نفر همبسته بودند !!.
داوید

-- داوید ، Oct 14, 2007 در ساعت 11:59 PM

دود اگر بالا نشیند ، کسر شان شعله نیست
جای چشم ابرو نگیرد ، گر چه او بالا تر است

-- بدون نام ، Oct 15, 2007 در ساعت 11:59 PM