تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

محکومیت عضو هیات نظارت بر مطبوعات

خبرگزاری ایسنا گزارش داده است که حسین انتظامی، مدیرمسئول روزنامه‌ همشهری از سوی هیات منصفه‌ مطبوعات با اكثریت آرا مجرم شناخته شده و آنها، وی را با اكثریت آرا مستحق تخفیف در مجازات دانستند.

entezami.jpg

در دادگاه مدیرمسئول روزنامه‌ همشهری که روز یکشنبه برگزار شد، پس از ختم رسیدگی به این پرونده، هیات منصفه‌ مطبوعات وارد شور شد و انتظامی را با اكثریت آرا مجرم و درعین حال با اكثریت آرا مستحق تخفیف در مجازات دانست.

این در حالی است که حسین انتظامی در کنار مدیر مسئولی روزنامه همشهری، یک عضو هیات نظارت بر مطبوعات و همچنین سخنگوی شورای عالی امنیت ملی ایران است. انتظامی در هیات نظارت بر مطبوعات به تعطیلی روزنامه شرق رای موافق داد.

حسین انتظامی پیش از همشهری سردبیری روزنامه جام جم را به عهده داشت و در دوره میر سلیم، مدیرکل مطبوعات وزارت ارشاد بود.

حسین انتظامی، مدیرمسئول روزنامه‌همشهری به اتهام انتشار مطالب خلاف واقع و افترا در شعبه‌ ‌٧٦ دادگاه كیفری استان تهران با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات محاكمه شد.

برپایه کیفرخواست مدعی العموم "حسین انتظامی، مدیرمسوول روزنامه همشهری به انتشار مطالب خلاف واقع و افترا از طریق چاپ و انتشار مطلبی تحت عنوان "كشف شبكه‌ قاچاق در بهزیست بنیاد" مورخ ‌١٢/٣/٨٦ متهم و این پرونده براساس شكایت سازمان بهزیستی تشكیل شده است."

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)