تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۸۶ • چاپ کنید    

بوش: مو‌شک‌های ایران تا هشت سال دیگر به آمریکا می‌رسد

جورج بوش، رییس جمهوری ایالات متحده، امروز هشدار داد که برپایه برآورد سازمان‌های اطلاعاتی موشک‌های قاره‌پیمای ایران تا پیش از سال 2015 به آمریکا و سراسر اروپا خواهد رسید.

جورج بوش که در دانشگاه دفاع ملی ایالات متحده سخنرانی می‌کرد ایران را یک تهدید خواند و استقرار سپر پاد موشک در خاک اروپا را یک نیاز فوری دانست.

رییس جمهوری ایالات متحده گفت: "دفاع موشکی در خاک اروپا یک نیاز واقعی است و من معتقدم این (یک نیاز) فوری است."

گرچه واشنگتن می‌گوید برپایی سپر پاد موشک در جمهوری چک و لهستان برای رویارویی با خطر احتمالی ایران است اما روسیه این سپر را تهدیدی برای امنیت ملی خود می‌داند و به ایالات متحده پیشنهاد داده است که از ایجاد سپر پاد موشک در کشورهای پیمان ورشوی سابق صرف نظر کرده و از پایگاه جمهوری آذربایجان استفاده کند. روسیه تهدید کرده است که اگر ایالات متحده طرح خود را پیش ببرد، به آرایش دوباره موشک‌های هسته‌ای خود دست می‌زند.

ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه بیستم مهرماه امسال در واکنش به اصرار واشنگتن به اجرای طرح دفاع موشکی، در دیدار با وزرای خارجه و دفاع ایالات متحده تهدید کرد که امکان دارد مسکو از یک پیمان عمده موشک های هسته ای مربوط به دوران جنگ سرد خارج شود.

بوش: برای جلوگیری از جنگ جهانی مانع ساخت بمب اتم ایران شوید

نظرهای خوانندگان

بایا ای ول! یعنی ایران اینقدر کارش درسته ما خبر نداشتیم؟؟؟!!!!

ناخودآگاه آدم به یاد ادعای وجود برنامه هسته ای صدام حسین قبل از حمله به عراق می افته! خدا اینبار رو به خیر کنه

-- واله ، Oct 23, 2007 در ساعت 11:59 PM

دقیقا همین حرف ها رو زمان حمله به عراق هم زده بود. متاسفانه مهم نیست که کسی باور می کنه یا نه، نتیجه ای که می خوان رو خودشون از حرف خودشون می گیرن.

-- رامین ، Oct 24, 2007 در ساعت 11:59 PM

به زودی بمب هايی رو که بيست هشت سال است بی وقفه توسط خمينی خامنه ای رفسنجانی خاتمی و روحانيت شيعه در تماميتش با التماس و دعا و دعوتنامه به غرب و آمريکا و اسراييل سفارش داده بر سرمان خواهند باريد. و اين تقصير هيچ کسی نيست مگر مردم «شريف» ايران که اين رژيم صالح و کاردان و ايران دوست را سر کار آورده اند. و امروز هم با مسامحه و با خوابزدگی قادر نيستند که از خانه هاشان بيرون بيايند و آنرا از کار برکنار کنند و جنگ و بمب را از خود دور. بمبهايی که بر سرما خواهند باريد از سفارشات بيست و هشت ساله ی حوزه های علميه قم و مشهد و تهران است و ساخت آمريکا و غرب و تا چند ماه و هفته و روز و ساعت ديگر بر سر ايران تحويل داده خواهند شد. تنها يک معجزه می تواند ايران را نجات دهد بيرون آمدن مردم از خانه و برگردندن آخوند و روضه خوان به مسجد و حسينيه. هيچ را ديگری نيست.
پروانه دانشجو از تهران

-- پروانه دانشجو از تهران ، Oct 25, 2007 در ساعت 11:59 PM

اين حكومت براي كشور بسيار گران تمام شده با روند موجود اينده دهشتناكي نيز در پيش است و بنظر نمي رسد مردم نيز بتوانند كاري بكنند

-- دلخواه ، Oct 30, 2007 در ساعت 11:59 PM

نظر بدهید

(نظر شما پس از تایید دبیر وب‌سایت منتشر می‌شود.)


(نشانی ایمیل‌تان نزد ما مانده، منتشر نمی‌شود)